Skip to main content
Vandaag een paar keer gebeld door een voor mij onbekend nummer.

Uiteindelijk mijn telefoon een keer opgepakt en degene aan de andere kant beweerd dat ik haar bel (klonk oprecht erg verbaasd)?

Slechte grap, schakelfout of virus? Kan ik dat nummer blokkeren?
Je kunt niet zomaar een nummer laten blokkeren. Als je er nog last van hebt, zal je ieder tijdstip dat je opneemt moeten registreren. En dit zal 10x moeten gebeuren voordat een blokkade mogelijk is. Let wel op gebeld worden zonder opnemen is geen registratie.
Vandaag een paar keer gebeld door een voor mij onbekend nummer.

Uiteindelijk mijn telefoon een keer opgepakt en degene aan de andere kant beweerd dat ik haar bel (klonk oprecht erg verbaasd)?

Slechte grap, schakelfout of virus? Kan ik dat nummer blokkeren?


;42028">Je kunt niet zomaar een nummer laten blokkeren. Als je er nog last van hebt, zal je ieder tijdstip dat je opneemt moeten registreren. En dit zal 10x moeten gebeuren voordat een blokkade mogelijk is. Let wel op gebeld worden zonder opnemen is geen registratie.



Hoi meteor,



Aangezien jouw telefoon overging, moet haar toestel je hebben gebeld, misschien onbewust, misschien een grap. Wie zal het zeggen. Een nummer kunnen we niet blokkeren voor je, maar wellicht dat je dit wel op je toestel kunt instellen. Dat is op veel toestellen mogelijk.

Wanneer je anoniem wordt lastig gevallen, dan is de oplossing van Martijn®️ van toepassing omdat we daarmee het nummer van de anonieme beller kunnen laten achterhalen. Die krijgt dan van zijn eigen provider een waarschuwing.



Ik hoop dat het bij jou gewoon berust op een eenmalig misverstand. :)



Groetjes,

Charlene

Reageer