Ik heb een nieuw toestel met abbo en nummerbehoud aangevraagd bij Tele2. Nu zie ik bij mijn Simyo gegevens dat ik waarschijnlijk deze aanvraag te vroeg heb ingediend (een maand?). Wat zijn hier de consequenties van en hoe los ik dit op?
Bladzijde 1 / 1
Hoi JessicaM92,
Goed dat je hier je vraag stelt, maar wat jammer dat je ons gaat verlaten :(
Je abonnement bij Simyo loopt nog een aantal maanden door. Het nummer kan vanaf september over naar je nieuwe provider.
Nummerbehoud kan je indienen vanaf 2 maanden voor afloop van je abonnement.
Je huidige aanvraag wordt automatisch afgewezen omdat je contract nog niet is afgelopen. Het heeft dus geen gevolgen voor je abonnement. Vanaf 15 juni mag je opnieuw proberen 🙂
Goed dat je hier je vraag stelt, maar wat jammer dat je ons gaat verlaten :(
Je abonnement bij Simyo loopt nog een aantal maanden door. Het nummer kan vanaf september over naar je nieuwe provider.
Nummerbehoud kan je indienen vanaf 2 maanden voor afloop van je abonnement.
Je huidige aanvraag wordt automatisch afgewezen omdat je contract nog niet is afgelopen. Het heeft dus geen gevolgen voor je abonnement. Vanaf 15 juni mag je opnieuw proberen 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.