Skip to main content

.

goede dag ik heb de simkaart geplaatst maar kan niet gebeld worden omdat deze niet bereikbaar is gaat meteen over naar voice mail.

heb met mijn andere telefoon het nummer gebeld nieuwe sim in foon gaat niet over.

zegt niet bereikbaar wat moet ik doen.

Is de simkaart wel geactiveerd?


goede dag ik heb de simkaart geplaatst maar kan niet gebeld worden omdat deze niet bereikbaar is gaat meteen over naar voice mail.

heb met mijn andere telefoon het nummer gebeld nieuwe sim in foon gaat niet over.

zegt niet bereikbaar wat moet ik doen.

Hebt u deze stappen doorlopen @joost p ?:  https://www.simyo.nl/klantenservice/simkaart/activeren


Hi @joost p,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je al enige tips hebt ontvangen van @Ron H & @Kaas Berrie. Bedankt voor jullie hulp!😊

Is het gelukt de sim te activeren en te ontgrendelen met de pincode a.d.h.v. deze tips?

Groetjes,
Ashley


Reageer