Skip to main content
Hallo Simyo,

Ik heb sinds een aantal weken telkens heel slecht verbinding. Ik kan vaak niet bellen, of tijdens het bellen wordt de verbinding verbroken, enz. Het gaat om de postcode 3754. Wat is er aan de hand?

MvG Judith
Hoi Jipsy,



Welkom op het forum!

Er is geen storing bekend gemaakt bij ons. Kan je mij voorzien van de volledige postcode zodat ik de dekking voor je kan controleren.
Beste Natascha,



Ik heb ook al weken slecht bereik met KPN en sinds vanavond al helemaal niet meer. Wel een 3G netwerk, maar de telefoon doet het niet meer. De dagen ervoor ook al steeds slecht bereik. Mijn postcode is 9461 HW

Vrienden met Vodafone hebben geen enkel probleem.



Probleem van KPN speelt zich dus niet alleen af in / rond Amersfoort.

Wel wil ik graag weten wat er aan de hand is, immers nu kan ik niet bellen en abonnementsgelden betalen voor het niet kunnen bellen vind ik ook te ver gaan.



Hartelijke groet,

M
Beste Natascha,



Ik heb ook al weken slecht bereik met KPN en sinds vanavond al helemaal niet meer. Wel een 3G netwerk, maar de telefoon doet het niet meer. De dagen ervoor ook al steeds slecht bereik. Mijn postcode is 9461 HW

Vrienden met Vodafone hebben geen enkel probleem.



Probleem van KPN speelt zich dus niet alleen af in / rond Amersfoort.

Wel wil ik graag weten wat er aan de hand is, immers nu kan ik niet bellen en abonnementsgelden betalen voor het niet kunnen bellen vind ik ook te ver gaan.



Hartelijke groet,

M





Heb Sim kaart eruit gehaald en weer teruggedaan. Nu bereikbaarheid marginaal: 1 streepje. 
Mijn volledige postcode is 3754LX en 3754NC Maar het bereik is slecht in de hele postcode 3754, 3752, 3751..

Is het bereik van Symio gewoon standaard slechter of niet?
Correctie *Simyo*
Mijn volledige postcode is 3754LX en 3754NC Maar het bereik is slecht in de hele postcode 3754, 3752, 3751..

Is het bereik van Symio gewoon standaard slechter of niet?





Ik heb zelf sinds ik KPN bij Simyo heb regelmatig bereikbaarheidsproblemen,

Ook komen sms berichten en voicemailberichten later (te laat!) binnen, erg hinderlijk.



Als er meerdere mensen zijn, graag melden! Dit zijn zaken die niet dienen voor te komen nl.
Beste Natascha,



Ik heb ook al weken slecht bereik met KPN en sinds vanavond al helemaal niet meer. Wel een 3G netwerk, maar de telefoon doet het niet meer. De dagen ervoor ook al steeds slecht bereik. Mijn postcode is 9461 HW

Vrienden met Vodafone hebben geen enkel probleem.



Probleem van KPN speelt zich dus niet alleen af in / rond Amersfoort.

Wel wil ik graag weten wat er aan de hand is, immers nu kan ik niet bellen en abonnementsgelden betalen voor het niet kunnen bellen vind ik ook te ver gaan.



Hartelijke groet,

M




Hoi msimyom,



Uit de postcode check blijkt dat de 3G (umts) dekking op postcode niet optimaal is. Ik raad je daarom aan de netwerkmodus eens vast te zetten op 2g (GSM). Verder zijn er geen meldingen van andere klanten binnen gekomen of storingen gemeld op de zendmasten.



Mijn volledige postcode is 3754LX en 3754NC Maar het bereik is slecht in de hele postcode 3754, 3752, 3751..

Is het bereik van Symio gewoon standaard slechter of niet?




Hoi Jipsy,



Uit de postcode check is gebleken dat er werkzaamheden zijn geweest op de zendmasten welke verantwoordelijk zijn voor de dekking op postcode 3754LX en 3754NL. Deze werkzaamheden hebben plaats gevonden in periode 22/4/13 t/m 26/4/13. Er zouden nu geen problemen moeten zijn.



Kan je daarom aangeven of je er nu nog last van hebt?



Groetjes,



Alex
Als mijn postocde check uitwijst dat het 3G netwerk niet optimaal is, was het dan niet netjes geweest mij als klant dit te melden?

Waarom moet ik naar een verouderd netwerk, terwijl men bezig is met de 4G netwerken?

Vreemd komt dit over. Ik had bij aanvang willen weten dat het gangbare 3G netwerk niet optimaal (lees: instabiel) is voor mijn postcode. 
Hoi msimyom,



In Nederland hebben providers helaas niet overal een 3G netwerk. Je kunt daarom altijd van te voren de dekking laten controleren.



Groetjes,



Alex

Reageer