Hallo,
Ik heb een tijdje geleden al aangegeven dat ik steeds geen service heb.
Ik had alles al geprobeerd: Sim in andere mobiel, mobiel gereset etc!
Toen werd er gezegd dat er een storing op mijn postcode is.
Dus hierbij wil ik vragen om te kijken of het nog steeds aan een storing ligt want het is nu al 2 weken zo.
Mijn postcode is: 5324EN
Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Ik heb een tijdje geleden al aangegeven dat ik steeds geen service heb.
Ik had alles al geprobeerd: Sim in andere mobiel, mobiel gereset etc!
Toen werd er gezegd dat er een storing op mijn postcode is.
Dus hierbij wil ik vragen om te kijken of het nog steeds aan een storing ligt want het is nu al 2 weken zo.
Mijn postcode is: 5324EN
Alvast bedankt.
Hoi Jari,
De netwerkspecialisten geven aan dat de storing opgelost zou moeten zijn. Wat frustrerend dat jij nog steeds slecht bereik hebt.
Wat je eens kunt proberen is een iPhonetrucje. Je raakt daarbij niks kwijt:
-Aan/uit knop ingedrukt houden samen met de thuisknop (ronde knop scherm)
-Allebei indrukken en ingedrukt houden tot appeltje wegvalt en weer omhoog komt
Hij gaat nu langzaam weer opstarten en zal zichzelf proberen aan te melden op het netwerk.
Wellicht vindt je toestel dan de herstelde mast weer.
Ik hoor het graag van je,
groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.