Skip to main content
Zowel mijn dochter als ikzelf hebben een Symio aansluiting en hebben al twee dagen problemen dat we niet kunnen bellen en gebeld kunnen worden. Af en toe is de verbinding er wel. Erg vervelend, kan dit opgelost worden?
Heeft u hier dit op hetzelfde locatie of op meerdere plekken? Indien u last heeft van dit probleem op specifieke lokaties, kunt u dan de gehele postcode(s) doorgeven zodat gericht gecontroleerd kan worden op/bij deze lokaties.
Heeft u hier dit op hetzelfde locatie of op meerdere plekken? Indien u last heeft van dit probleem op specifieke lokaties, kunt u dan de gehele postcode(s) doorgeven zodat gericht gecontroleerd kan worden op/bij deze lokaties.

Dit is op dezelfde locatie, ik ben nog niet weggeweest sinds gisteren, onze postcode is 2959AP
Dit is op dezelfde locatie, ik ben nog niet weggeweest sinds gisteren, onze postcode is 2959AP



Hoi Yvonne0907,



Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met de klantenservice vanochtend. Sinds gisteren is er een storing in de mast.

Het is niet bekend hoe lang de storing gaat duren en wanneer deze is verholpen.



@ Groentjuh bedankt voor het meedenken.

Reageer