Skip to main content

.

Goedemorgen Simyo,



Ik wil via deze weg een storing melden op de mast naar welke ik verbind vanaf 7495RJ-24. Melden via 0800-0105 gaat niet, omdat de verbinding er uit klapt. Al enkele dagen zijn we (verschillende telefoons op het kpn netwerk, medebewoners en buren) hier slecht bereikbaar en kunnen we moeilijk uitbellen. Soms helemaal geen verbinding, en soms klapt deze eruit na enkele seconden/minuten uit, met even wat ruis/vervormde spraak aan mijn kant gevolgt door een piep en verbroken verbinding. De andere kant van de lijn valt meteen stil en verbreekt.



Graag een oplossing voor dit probleem.



Met vriendelijke groet
Hoi Kaajs001, welkom op het Simyo forum!



Het klopt dat er een storing is in de mast bij jullie in de buurt. Deze is al bekend en er wordt gewerkt aan de oplossing.

Een tijdsindicatie kan ik jammer genoeg niet geven.

Misschien helpt het iets als je je mobiel enkel op 2G of 3G selecteert?

Reageer