Skip to main content
Hallo,



Sinds enkele dagen hebben meerdere mensen hier geen bereik (postcode 6691)  Kortom geen netwerk bereik en dus ook geen internet..



Een persoon heeft al contact met jullie gehad maar het probleem blijft. ik heb zelf ook al geprobeerd om een ander netwerk te selecteren maar dit lukt niet. ook het herstarten van de telefoon werkt niet..



Is er misschien een storing of iets? Want ik kan er zo niks van terugvinden.



Alvast bedankt.
Hoi jhe1986,



Welkom op het forum :)



Wat is 6691 voor postcode? Ik zie namelijk dat je zelf op een andere postcode woont... Als je problemen hebt op postcode 6691, ontvang ik ook graag de letters die erbij horen. Ik kan dan even opzoeken of er eventueel iets aan de hand is op het netwerk.



Heb je alleen op die ene postcode slecht netwerk of heb je dat ook op andere locaties? Wat gebeurt er als je je simkaart in een andere telefoon doet? Houden de problemen dan aan? Gewoon je telefoon uit/aan zetten kan trouwens ook al helpen. Kloppen je internetinstellingen ook wel?



Ik hoor graag van je 🙂
Hallo Dries,



6691 volledig wordt dan 6691EJ. Dat is de postcode waar ik en mijn collega werkzaam zijn.



Wij hebben alleen sinds enkele dagen hier last van het  geen bereik hebben. Ik ben juist van een andere provider overgstapt naar jullie omdat ik toen met hetzelfde probleem als nu kampte.



Ik heb mijn telefoon al enkele keren aan en uit gezet. De instellingen werken wel wanneer ik me in een ander gebied bevind, dus mijn internetinstellingen kloppen dan lijkt me.



Mijn collega heeft al contact met jullie gehad en zijn instellingen zouden gereset worden. Dit heeft tot nu toe ook niet geholpen.



Ik hoor graag of er misschien iets in de hand is op deze postcode.



Alvast bedankt.



Groet,



Joey
Hoi jhe1986,



Dit zou er wel op duiden dat er wat aan de hand is in Gendt met het netwerk, misschien dat er werkzaamheden zijn.



Het enige wat ik nog moet weten voordat ik contact op kan nemen met onze Netwerkspecialisten voor je is of je dit probleem met het bereik zowel op 3G (UMTS) als op 2G (GSM) ervaart?



Ik hoor het graag van je! 🙂
Hoi jhe1986,



Ik moest zonet even naar de Netwerkspecialisten bellen en heb toen meteen gevraagd of er problemen bekend zijn op de postcode 6691EJ en dit is inderdaad het geval.



Er zijn problemen met de mast, waardoor het bereik niet is zoals het moet zijn. Ze zijn hard aan het werk om dit op te lossen en hopen dat het deze week is opgelost.



Ik hoor graag van je of dit inderdaad het geval is! 🙂
Hoi jhe1986,



Ik moest zonet even naar de Netwerkspecialisten bellen en heb toen meteen gevraagd of er problemen bekend zijn op de postcode 6691EJ en dit is inderdaad het geval.



Er zijn problemen met de mast, waardoor het bereik niet is zoals het moet zijn. Ze zijn hard aan het werk om dit op te lossen en hopen dat het deze week is opgelost.



Ik hoor graag van je of dit inderdaad het geval is! :)







HIER AL DAGEN DEZELFDE ELLENDE.

POSTCODE 6118 CD

GEEN SERVICE ENZ...

NORMAAL VOLLE BAK ONTVANGST
Hoi dolcevita200,



Je hebt hier ook al je vraag gesteld. Ik wil je vragen om in de toekomst maar één keer je vraag te stellen. Zo houden we het forum overzichtelijk en gebruiksvriendelijk 🙂 Ook kunnen we je sneller helpen. Je kunt in het doorverwezen topic reageren als je wil.

Reageer