Hoi @Marcelsell,
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je slecht bereik hebt!
Ik heb een reset uitgevoerd op je simkaart, zou je je telefoon voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest?
Wij horen dan graag van je of dit heeft geholpen.
Groetjes,
Roeqajja
Het probleem is er nog steeds. Het vervelende is dat hij het de ene keer veter doet dan de andere keer. Ik heb overigens een iphone 11.
Ik heb precies hetzelfde probleem vanaf ongeveer 23 mei jl. De eerste dagen kreeg ik vaak de melding '’Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk'’. Nu komt de melding minder vaak voor, maar het internet is nog steeds enorm traag en/of doet het niet. Heel soms doet het internet het wel ineens (voor een korte periode) vlekkeloos. Ook ik heb een iPhone 11 en ook mijn moeder (ook klant bij Simyo en ook een iPhone 11) heeft hier last van. Mijn partner (ook klant bij Simyo en een iPhone 15) heeft hier geen last van. Ik heb al een nieuwe simkaart gekregen, mijn telefoon ontelbare keren uit en aan gezet en meerdere keren mijn simkaart uit en in het toestel gedaan, maar ook dit verhelpt het probleem niet. Inmiddels zelfs contact gehad met Apple, maar ook zij kunnen het probleem niet vinden. Verder al per telefoon en WhatsApp contact gehad met Simyo, maar de problemen zijn nog niet verholpen. Wat ook opvalt, is dat ik meerendeel van de dag maar '’2 streepjes'’ verbinding heb.
Hoi @Marcelsell,
Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat de reset niet heeft geholpen!Â
Ik wil je graag een nieuwe simkaart versturen, je kunt mij hiervoor een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens. Ik lees dat je gebruik maakt van 2 simkaarten. Heb je ook Simyo als provider voor je tweede simkaart?
Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Roeqajja
Hi ​​​​@TomG,
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je precies hetzelfde probleem hebt!Â
Ik zie dat je ook via Whatsapp contact hebt gehad met één van mijn collega's hierover en dat dit is doorgezet naar de desbetreffende afdeling voor onderzoek. Je wordt door de desbetreffende afdeling gemaild zodra er meer bekend is. Ik raad aan om het contact via één kanaal te behouden om eventuele verwarring te voorkomen.Â
Groetjes,
Roeqajja
Ik heb precies hetzelfde probleem en ook een iphone 11..
Na hevig online research heb ik gevonden dat meer mensen die een Iphone 11 netwerk problemen ervaren bij meerdere providers sinds zij geupdate hebben naar ios 17.5 / 17.5.1
Â
Ik ga zelf proberen mijn ios te downgraden. Ik ben wel benieuwd of anderen hier ook recent geupdate hebben?Â
Hoi @Tim12345,
Bedankt voor je bericht.Â
Wij krijgen jammer genoeg van steeds meer klanten te horen dat zij dit probleem ook hebben. Ik heb zojuist te horen gekregen dat er een update aan het netwerk was waardoor sommige klanten met iPhone 11 hierdoor problemen zouden ervaren. Momenteel wordt dit nog verder onderzocht door onze Netwerkspecialisten. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik stuur je nummer dan door naar onze Netwerkspecialisten, zij kunnen dan nakijken of dit bij jou ook het geval is en wij lossen dit dan zo snel mogelijk voor je op!
Groetjes,
Roeqajja
I am having the same problem with my iPhone 11.Â
Hello @wstannl,
Thank you for your message. I'm sorry to read this. Does your iPhone 11 have the newest software update? If not, you can update the software and check if the problem still excist. Our technical department are working hard to fix this problem.Â
We are verry sorry about this.Â
If the problem is solved we will put an update in this topic!
Greetings,
Amy
@AmyÂ
 Upon further investigation in the forum here as well as internal resources I have.Â
This has been an ongoing issue for quite sometime.Â
My solution is to switch to a data provider outside of KPN.Â
Unfortunately, I need to wait a month for the transfer.Â
Today my internet is useless with Simyo on my iPhone 11.Â
Hier hetzelfde probleem. Al zeker 2 maanden geen of slecht internet. Vooral onderweg. Slecht kunnen bellen. Heb een e-sim.Â
andere fysieke simkaart in mijn iPhone 11 is van Vodafone daar ook problemen mee. Telefoongesprekken die zomaar afgebroken worden. Dit kan misschien aan de leeftijd van de simkaart liggen 6-7 jaar oud.Â
Gisteren een update gehad naar iOS 18. Twijfel of het geholpen heeft. Ik heb nu iets sneller weer internet maar nog steeds van slechte/trage kwaliteit. Dit is vooral storend wanneer je veel onderweg bent.Â
Â
Hoi @RobinV11,
Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je netwerkproblemen ervaart.Â
Heb je al geprobeerd handmatig een netwerk te selecteren en je APN in te stellen? Deze stappen kan je terugvinden in onze toestelhulp.Â
Heb je ook al eens geprobeerd je esim opnieuw te installeren?
Ik hoor graag of dit geholpen heeft.
Groetjes,
Ashley
Hoi Robin, in mijn geval bleek het aan mijn iphone te hebben gelegen. Gelukkig viel het binnen de garantie en heb ik een nieuwe iphone gekregen. Met de nieuwe telefoon geen problemen meer gehad.
Hi @Marcelse,
Bedankt voor de update. Fijn om te horen dat het is opgelost bij jou!
Groetjes,
Roeqajja
Bedankt voor de reacties.
ik was laatst al naar een telefoonwinkel geweest en daar gaven ze aan dat de telefoon nog goed zou functioneren.Â
Ik heb geprobeerd om de apn in te stellen maar ik zie op mijn iPhone alleen apn/gebruikersnaam/wachtwoord staan (deze heb ik ingevuld) en niet de regels mcc/mnc dus daar gaat misschien al iets fout met instellen. Ik heb nog wat gezocht op internet maar kon niet vinden of dit een probleem van iPhone 11 is.Â
Â
De esim heb ik nog niet opnieuw geïnstalleerd. Kan ik dit zomaar doen zonder dat ik een nieuwe code heb? Vraag maar even voor de zekerheid voordat ik dalijk niet meer bereikbaar ben.
Â
Het internet is de laatste tijd echt dramatisch. Ik heb vaak niet eens meer 4g maar 3G of E wanneer ik onderweg ben door Nederland.Â
@RobinV11Â probeer je sim eens een tijdje in een andere telefoon. Als het probleem daarmee opgelost is ligt het dus wel aan je telefoon.
Hoi @RobinV11,
Dit heeft helaas te maken met de iPhone 11 issues, meer hierover kun je teruglezen in dit topic: 4G op iPhone 11 werkt niet, wat moet ik doen? Er is inmiddels een oplossing gevonden. Hiervoor dien je op de interne lijst gezet te worden. Als je nog niet op de interne lijst staat, mag je mij een privébericht sturen. Dan zorg ik ervoor dat je alsnog op de interne lijst komt te staan. Vergeet niet in je bericht te vermelden sinds wanneer je dit probleem ervaart. Dit is belangrijk voor onze netwerk specialisten.Â
Groetjes,
Seren