Skip to main content
Hallo,



Ik heb best vaak een storing, ik kan dan niet meer bellen en sms'en erg irritant! Hij geeft wel aan dat ik bereik heb, ik heb sinds gisteren een sms'je proberen te versturen, maar die is niet verstuurd..! Erg storend.. Kan hier iets aangedaan worden?



Mvg Jansen01
Hallo,



ik kan sinds vanochtend ook niet meer sms versturen en bellen of gebeld worden. ik heb twee simkaarten en beide doen het niet. wat is er ooit aan de hand?



mijn telefoon geeft wel bereik aan en ik heb beltegoed gechecked en is ook in orde. ik kan zelfs de servicelijn niet bellen.



als men naar mijn telefoon belt dan krijg je doorschakeling naar mijn voicemail. maar daar krijg ik ook geen bericht van via sms
Hallo,



Ik heb best vaak een storing, ik kan dan niet meer bellen en sms'en erg irritant! Hij geeft wel aan dat ik bereik heb, ik heb sinds gisteren een sms'je proberen te versturen, maar die is niet verstuurd..! Erg storend.. Kan hier iets aangedaan worden?



Mvg Jansen01




Hoi Jansen01,



Ik zie dat er gisteren wel smsjes zijn verstuurd, maar heb voor de zekerheid de simkaart nog even een reset voor je gegeven.

Wil je je telefoon even uit en weer aanzetten? Ik hoor graag van je of dit het probleem heeft verholpen.



Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik je aanraden om je simkaart in een andere telefoon te plaatsen en te kijken of je hierin hetzelfde probleem ervaart.
Hallo,



ik kan sinds vanochtend ook niet meer sms versturen en bellen of gebeld worden. ik heb twee simkaarten en beide doen het niet. wat is er ooit aan de hand?



mijn telefoon geeft wel bereik aan en ik heb beltegoed gechecked en is ook in orde. ik kan zelfs de servicelijn niet bellen.



als men naar mijn telefoon belt dan krijg je doorschakeling naar mijn voicemail. maar daar krijg ik ook geen bericht van via sms




Hoi saskiabsteg,



Allereerst welkom op het forum! :)



Zie dat je gisteren hierover ook contact hebt gehad op Twitter. En dat inmiddels je probleem voor de ene aansluiting was verholpen, ben benieuwd of de simkaart in je auto inmiddels ook weer werkt? 🙂
Hallo,



ik kan sinds vanochtend ook niet meer sms versturen en bellen of gebeld worden. ik heb twee simkaarten en beide doen het niet. wat is er ooit aan de hand?



mijn telefoon geeft wel bereik aan en ik heb beltegoed gechecked en is ook in orde. ik kan zelfs de servicelijn niet bellen.



als men naar mijn telefoon belt dan krijg je doorschakeling naar mijn voicemail. maar daar krijg ik ook geen bericht van via sms




Hoi saskiabsteg,



Allereerst welkom op het forum! :)



Zie dat je gisteren hierover ook contact hebt gehad op Twitter. En dat inmiddels je probleem voor de ene aansluiting was verholpen, ben benieuwd of de simkaart in je auto inmiddels ook weer werkt? :)





inmiddels verholpen idd
inmiddels verholpen idd



Hoi Saskiabsteg,



Fijn om te lezen dat het probleem is verholpen. Bedankt voor je terugkoppeling.

Reageer