STORING klacht: Lunteren en omgeving al 1,5 week totale mobiel Storing sinds STORM, mobieltjes in- en uit- signaal onbereikbaar en blijkbaar Aldi-Medion prepay en overige kpn-mobiel netwerk gebruikers ook. Dus jullie=Simyo en Simyo klanten en alle mobiel providers, die net als SIMYO het KPN netwerk gebruiken, horen het allang te weten en te worden hersteld, 1,5 week geleden al!
Storm, waarbij zendmast KPN te Lunteren en Texel afknapten, dat moet je dan als klant toevallig achterkomen omdat buren het ook hebben, en door overal te zoeken en informeren. Digitenne-TV van KPN stoorde ook maar dat werkt nu ook.
niet kunnen bellen en niet gebeld worden, geen waarschuwing dat het door deze zendmast komt! Niemand die even een bericht doet, niemand zegt hoelang het duurt, mensen in nood en kunnen niets tot ze buiten Lunterengebied komen. Ik eis direct herstel van deze storing, melding aan alle klanten, en eis deze maand minstens schadevergoeding wegens leveringsgemis en gevolgen, en geen rekening van Simyo. Het is taak van Simyo om KPN achter de vodden te zitten, want als een zendmast uitvalt kan direct ge re-direct worden via een andere route. Moderne communicatie techniek. Werkt 112 eigenlijk nog wel? durf ik niet te testen, je zult het maar nodig hebben...
Ook klaag ik dat een storingmelding naar Simyo/KPN duur is. Want het 1200 storing-meldnummer wat Simyowebsite noemt is, ook buiten gebruik en het andere nummer duur. Ik klaag dat een klacht moeilijk geplaatst en dat storingen niet gevonden kunnen worden. Jullie doen op de site net alsof het forum voor jullie klantenservice de onderwerpen beantwoordt, en de antwoorden en service van Simyo moet overnemen. slim bedacht.Hoge drempel en kosten afschuiven op klant? Doe het beter, maak een knop STORINGSMELDING en werk aan VERHELPEN van deze en andere storingen!
Bladzijde 1 / 1
Ook klaag ik dat een storingmelding naar Simyo/KPN duur is. Want het 1200 storing-meldnummer wat Simyowebsite noemt is, ook buiten gebruik en het andere nummer duur.
Als u bellen naar 0900-8090 (35 cent per gesprek) duur vindt dan heb ik oprecht met u te doen... :rolleyes:
KPN en Simyo moeten storingen oplossen en pro-actief goed voorlichten en bereikbaar zijn.
Als iemand zoals Scotsman kennelijk niets anders te doen heeft dan - uit de hoofdklacht van Jsim na1,5 week storing en een niet-bereikbaar storingsnummer 1200 - te reageren over het woordje "duur" (alternatief storingsnummer dat bovendien onbereikbaar is) heb ik erg meelij met Scotsman.
Ik betaal Simyo abonnementskosten; alle tijd en kosten door de storing vind ik inderdaad teveel.
Scotsman: besef eens hoeveel zieke, oude en andere mensen nood en zakelijk en sociaal verlies hebben in een hele regio, als een hele zendmast al 1,5 week uitvalt bij alle mobiele KPNnetwerk gebruikers, terwijl ze niet weten waardoor en hoelang nog storing.
Forum: blijf bij de onderwerpen svp of zoek een praatgroepje.
Als iemand zoals Scotsman kennelijk niets anders te doen heeft dan - uit de hoofdklacht van Jsim na1,5 week storing en een niet-bereikbaar storingsnummer 1200 - te reageren over het woordje "duur" (alternatief storingsnummer dat bovendien onbereikbaar is) heb ik erg meelij met Scotsman.
Ik betaal Simyo abonnementskosten; alle tijd en kosten door de storing vind ik inderdaad teveel.
Scotsman: besef eens hoeveel zieke, oude en andere mensen nood en zakelijk en sociaal verlies hebben in een hele regio, als een hele zendmast al 1,5 week uitvalt bij alle mobiele KPNnetwerk gebruikers, terwijl ze niet weten waardoor en hoelang nog storing.
Forum: blijf bij de onderwerpen svp of zoek een praatgroepje.
Ja scotsman zoek een praatgroepje, en neem de leon ook gelijk mee 🙂
Storm, waarbij zendmast KPN te Lunteren en Texel afknapten, dat moet je dan als klant toevallig achterkomen omdat buren het ook hebben, en door overal te zoeken en informeren. Digitenne-TV van KPN stoorde ook maar dat werkt nu ook.
niet kunnen bellen en niet gebeld worden, geen waarschuwing dat het door deze zendmast komt! Niemand die even een bericht doet, niemand zegt hoelang het duurt, mensen in nood en kunnen niets tot ze buiten Lunterengebied komen. Ik eis direct herstel van deze storing, melding aan alle klanten, en eis deze maand minstens schadevergoeding wegens leveringsgemis en gevolgen, en geen rekening van Simyo. Het is taak van Simyo om KPN achter de vodden te zitten, want als een zendmast uitvalt kan direct ge re-direct worden via een andere route. Moderne communicatie techniek. Werkt 112 eigenlijk nog wel? durf ik niet te testen, je zult het maar nodig hebben...
Ook klaag ik dat een storingmelding naar Simyo/KPN duur is. Want het 1200 storing-meldnummer wat Simyowebsite noemt is, ook buiten gebruik en het andere nummer duur. Ik klaag dat een klacht moeilijk geplaatst en dat storingen niet gevonden kunnen worden. Jullie doen op de site net alsof het forum voor jullie klantenservice de onderwerpen beantwoordt, en de antwoorden en service van Simyo moet overnemen. slim bedacht.Hoge drempel en kosten afschuiven op klant? Doe het beter, maak een knop STORINGSMELDING en werk aan VERHELPEN van deze en andere storingen!
Als iemand zoals Scotsman kennelijk niets anders te doen heeft dan - uit de hoofdklacht van Jsim na1,5 week storing en een niet-bereikbaar storingsnummer 1200 - te reageren over het woordje "duur" (alternatief storingsnummer dat bovendien onbereikbaar is) heb ik erg meelij met Scotsman.
Ik betaal Simyo abonnementskosten; alle tijd en kosten door de storing vind ik inderdaad teveel.
Scotsman: besef eens hoeveel zieke, oude en andere mensen nood en zakelijk en sociaal verlies hebben in een hele regio, als een hele zendmast al 1,5 week uitvalt bij alle mobiele KPNnetwerk gebruikers, terwijl ze niet weten waardoor en hoelang nog storing.
Forum: blijf bij de onderwerpen svp of zoek een praatgroepje.
Hoi Jsim,
In het systeem zie ik dat er vanochtend contact is geweest via de e-mail. Ik snap dat je graag wilt dat de storing snel verholpen is.
Het lastige is dat KPN niet kan aangeven hoe lang de storing zal gaan duren gezien het gebouw waar de mast op stond behoorlijk is beschadigd. Het gebouwd dient eerst herstelt te worden voordat er een nieuwe mast kan worden geplaatst. Vorige week hebben wij wel een storing gehad met de telefoons waardoor wij telefonisch niet bereikbaar waren. Het kan zijn dat je op dat moment hebt gebeld. Ik ga met mijn collega overleggen of het mogelijk is dat we op de site gaan meldingen of er storingen en/of werkzaamheden zijn.
Als iemand zoals Scotsman kennelijk niets anders te doen heeft dan - uit de hoofdklacht van Jsim na1,5 week storing en een niet-bereikbaar storingsnummer 1200 - te reageren over het woordje "duur" (alternatief storingsnummer dat bovendien onbereikbaar is) heb ik erg meelij met Scotsman.
Ik betaal Simyo abonnementskosten; alle tijd en kosten door de storing vind ik inderdaad teveel.
Scotsman: besef eens hoeveel zieke, oude en andere mensen nood en zakelijk en sociaal verlies hebben in een hele regio, als een hele zendmast al 1,5 week uitvalt bij alle mobiele KPNnetwerk gebruikers, terwijl ze niet weten waardoor en hoelang nog storing.
Forum: blijf bij de onderwerpen svp of zoek een praatgroepje.
Hoi jsim,
Ik wil graag nog even van de gelegenheid gebruik maken om aan te geven dat Simyo dit soort punten wel serieus neemt. Helaas kunnen we, zoals Natascha aangeeft, nu niet aangeven wanneer het verholpen is. Zou je daarom kunnen laten weten wanneer je weer volledig gebruik kunt maken van onze diensten op die postcode? Ik of een andere moderator kan vervolgens contact opnemen met onze technische dienst om dit te verifiëren. Omdat het probleem nog niet is opgelost, kan ik nu ook niet aangeven hoe we je eventueel tegemoet kunnen komen. Dat kan ik alleen bepalen nadat het is verholpen.
Kan je daarom hier even een berichtje achterlaten zodra het is opgelost?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.