Skip to main content
Beste mensen. Is er bij misschien iets bekend van evenuele werkzaamheden of een storing in het gebied van postcode 2555DP.

De laatste 24 uur krijg ik  "mobiel netwerk niet beschikbaar"  terwijl ik hiervoor normaal verbinding had, en alles normaal werkte

Batterij en simkaart zijn er al diverse malen uit geweest, maar misschien is er wel een storing.  Mocht dit zo zijn dan graag een berichtje.

Hartelijk bedankt  vr. gr.
N.a.v. mijn topic het volgende; Ik kon nergens achterhalen of er wel of geen storing was.   Ik heb vervolgens mijn mobiel  ontdaan van de simkaart en de batterij en dit een dag laten liggen. Hierna weer teruggeplaatst en alles blijkt weer te werken. Vraag me niet hoe dit kan of kon want daar heb ik de know how niet voor.  Bedankt voor de reacties.
Hoi Traveller,



Ik heb nagekeken of er een storing of werkzaamheden waren in jouw postcode, en dat was niet het geval.

Het is me ook niet opgevallen dat er klachten zijn gekomen uit dat gebied 😕



Wat vaak zo is, en dat lijkt in jouw geval ook zo te zijn, is dat de meeste problemen zijn op te lossen door de simkaart opnieuw te laten aanmelden op het netwerk. Dat kunnen wij doen, maar dat is wat jij ook hebt gedaan. Je hoeft 'm overigens geen dag te laten liggen, een kwartiertje is dan voldoende 😉

Reageer