Skip to main content

.

Ik heb ca. vier weken geleden gebeld naar de service desk met de klacht dat mijn telefoon erg stoort bij de gesprekspartner. De medewerker zei dat ook zij vond dat het erg stoorde. Woorden vielen geheel of gedeeltelijk weg. Zij heeft mij een nieuwe simkaart gestuurd in de hoop dat het hiermee opgelost zou zijn. Helaas..... Ik heb toen een nieuwe telefoon gekocht. Hiermee lijkt het wegvallen grotendeels opgelost te zijn maar nu is er een storende galm.…

Hierop heb ik de instelling veranderd naar wifi bellen. Helaas de galm is er nog steeds. Wat kan ik nu nog doen?

Hoi @JanJose,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je telefoongesprekken storen!

Zojuist heb ik je nieuwe simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Zou je je telefoon nog even voor 15 minuten uit kunnen schakelen om dit te voltooien?

Ik hoor dan graag van je of dit iets heeft veranderd aan je bereik!

Groetjes,
Roeqajja


Het lijkt erop dat nadat de simkaart opnieuw aangemeld is, het probleem opgelost is. Totnogtoe geen klachten over de kwaliteit van de telefoon gesprekken.

Bedankt Roeqajja.


Hoi @JanJose,

Bedankt voor de update. Goed om te horen dat de reset heeft geholpen, geen dank! 😊

Ik wens je een prettige dag verder.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer