Skip to main content
Hallo, sinds donderdag avond kan ik niet meer bellen, heel af en toe komt er een sms door maar meestal lukt niks, is er al zo lang storing in de omgeving van Harkema, of ligt het ergens anders aan?
Ik weet niet waar het aan ligt, maar als een forum moderator een postcodecheck wil doen om te zien of er bekende ontvangstproblemen in jouw locatie zijn moet je even je volledige postcode opgeven.
Heb de telefoon op alleen 2g netwerken gezet en nu lukt het wel weer. Postcode is 9281NT.
Heb de telefoon op alleen 2g netwerken gezet en nu lukt het wel weer. Postcode is 9281NT.



Hoi hero,



Donderdag zijn er wel werkzaamheden geweest aan de mast van 9281MA in Harkema? Het kan dat jij daar iets van hebt gemerkt, en dat je telefoon nu de juiste mast niet meer vindt. Ik raad je aan om je toestel even helemaal uit te schakelen, batterij er ook uit als dat kan. En dan na een minuut of 10 zet je hem weer aan. Dan gaat de simkaart zich opnieuw aanmelden. Laat je me dan weten of dat het heeft opgelost?



Groetjes,

Charlene
Ik weet niet waar het aan ligt, maar als een forum moderator een postcodecheck wil doen om te zien of er bekende ontvangstproblemen in jouw locatie zijn moet je even je volledige postcode opgeven.



Scotsman,



Jij weet ook altijd precies wat ik wil weten, hè 😉



Groetjes, Charlene
Ik heb sinds afgelopen vrijdag 20-12-13 dat ik mijn vrouw en enkele andere nummers niet kan bellen. Soms lukt het maar meestal niet. Ook mijn vrouw kan mij niet bereiken. Ik krijg dan de melding het nummer wat u belt is niet bereikbaar. De postcode waar ik bel is 5283 HZ
Hoi EvHum,



Welkom op het forum van Simyo! :)



Wat vervelend dat je deze problemen ervaart met je bereikbaarheid.



Ik heb even contact opgenomen met de Netwerkspecialisten voor je, maar zij geven aan dat er geen problemen of werkzaamheden bekend zijn op de postcode 5283HZ.



Daarom wil ik je vragen om je simkaart even in een andere telefoon te plaatsen en te kijken of je dan nog dezelfde problemen ervaart, dit om na te gaan of het aan de simkaart/het netwerk ligt of misschien aan je telefoon.



Blijft hetzelfde probleem bestaan, wil je dan laten weten of je dit probleem binnen en/of buiten hebt? En zowel op 2G als op 3G?



Ik hoor het graag van je! 🙂
Bedankt Charlene, het is weer in orde nu.



Groeten Hero.
Bedankt Charlene, het is weer in orde nu.



Groeten Hero.




Hoi hero,



Super, en fijn dat je het laat weten.:)



groetjes,

Charlene

Reageer