Skip to main content
Hee, ik heb opeens geen verbinding meer. Opnieuw met gsm-netwerk verbinden helpt ook niet.



Is er een storing bij Simyo/KPN in Amsterdam?
Ah! Er is weer verbinding (16.20 uur)
Ik weet al wat er gebeurd is:



Ik heb net 2x gebeld met een 0800-informatienummer van KPN. Beide keren had ik daarna geen verbinding. De eerste keer duurde het meer dan een kwartier, de tweede keer had ik vrijwel direct weer verbinding met het netwerk.



Al tijdens het doorlopen van het KPN-keuzemenu raakte de computer in de war en stuurde me verkeerd en verbrak ook een keer de verbinding, omdat ie dacht dat ik een KPN-klant ben. (Simyo is immers een KPN-dochter)



Kennelijk moet er, nadat je met een Simyo-nummer op het (alleen voor) KPN-netwerk terechtkomt, opnieuw een netwerkverbinding via Simyo opgebouwd worden.

Dat was dus de reden voor de storing.
Mijn iPhone geeft 'geen service'. Is er een storing op het netwerk? 
Hee, ik heb opeens geen verbinding meer. Opnieuw met gsm-netwerk verbinden helpt ook niet.



Is er een storing bij Simyo/KPN in Amsterdam?




Hoi Tp6300,



Er was gister geen storing bij ons bekend. Blij te horen dat je weer verbinding hebt.
Mijn iPhone geeft 'geen service'. Is er een storing op het netwerk? 



Hoi BeadeB,



Welkom op het forum!

Er is bij ons geen storing bekend. Wanneer je mij voorziet van de postcode kan ik nagaan of problemen zijn op de mast.

Reageer