Skip to main content

Ik heb een iPhone 11

Nu een jaar bij Simyo daarvoor kpn, thuis ook KPN. Sinds maandag trage verbinding of geen verbinding buiten de deur.

Op WIFI geen problemen.

Telefoon al gereset en via klantenservice alles gedaan wat werd aangeraden.

Nu hoorde ik van een storing 

Hoe lang gaat dit nog duren?

Ik vind het behoorlijk vervelend.

 

Hoi @LeetjeH,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Jammer om te horen dat je netwerkproblemen ervaart. Momenteel is er een issue gaande met het KPN netwerk en de Iphone 11. Er zijn klanten die last hebben van dit probleem. 

Ik zal je voor de zekerheid op de issue lijst zetten. Als er is geconstateerd dat je toestel last heeft van dit probleem wordt er contact met je opgenomen. Dit gaat op chronologische volgorde. Het is dus even afwachten totdat er contact met je opgenomen wordt. 

Heb je zelf al geprobeerd je netwerkinstellingen te resetten en je APN opnieuw in te stellen? Hier kan je de stappen terugvinden. Test ook even je sim in een ander toestel. Ervaar je dan hetzelfde probleem.

Ik hoor graag of dit geholpen heeft. 

Groetjes,
Ashley


Simyo heeft helaas ook geen 5G en daarom veel slechtere verbindingen dan andere providers. Je kunt het beste zoeken naar een (budget)provider die wel 5G aanbiedt, want dan werkt je telefoon wel.


Reageer