Skip to main content

Na de storing van gisteren werkte het weer naar behoren. Echter heb ik sinds vanmiddag weer geen internet, ik merkte dit 13.30 op. 

Bellen lijkt het wel te doen. Het springt van 4g, naar E. 

Al die tijd geen mobiel internet. Alle stappen van de site heb ik doorlopen. Maar dit helpt niet. Er is verder niks aan mijn telefoon veranderd of iets 

​​​

Heb je misschien een Iphone @Mars1988 , zie dan binnen dit forum een speciaal topic daarover.

Nee, een Motorola. Maar ik ben nu ergens zonder wifi en heb nu internet. Dus zo eens ergens anders  kijken of dit zo blijft! 

Nee helaas. In mijn eigen gebied van mijn woonplaats heb ik geen bereik wat betreft internet. 

Ik had het ook, net heb ik de telefoon 10 minuten helemaal uitgezet en voor nu werkt het weer.

Bij mij wisselt het heel erg. Het heeft het gister avond even een tijd gedaan in eigen gebied woonplaats. En nu weer niet. 

Ik had het ook, net heb ik de telefoon 10 minuten helemaal uitgezet en voor nu werkt het weer.

Ik heb dit nu geprobeerd. Maar werkt helaas bij mij niet. 

Heb je misschien een Iphone @Mars1988 , zie dan binnen dit forum een speciaal topic daarover.

Sorry ik heb nu perongeluk jouw vraag als 'het antwoord' aangeklikt. Maar ik krijg dat nu niet meer weg. 😅

Rondje rond wijk gelopen. Overal werkt het, behalve in huis. 

Bezoek hier, 1 met kpn en ander Youfone (ook kpn dus) hebben hier in huis/voor huis ook geen bereik. 

Bezoek hier, 1 met kpn en ander Youfone (ook kpn dus) hebben hier in huis/voor huis ook geen bereik. 

Heb je wel bellen over wifi geactiveerd @Mars1988 ???

Heb je wel bellen over wifi geactiveerd @Mars1988 ???

Jazeker. Ik maak gebruik thuis van wifi, daar geen problemen mee. Het ligt aan Simyo/kpn mobiel bereik. Voornamelijk internet bereik. (Als ik wifi dus uit heb, of voor het huis sta)

Jaren goed bereik gehad. Sinds maandag ineens niet. 

Bezoek bij mij thuis, die beiden kpn hebben, hebben ook geen bereik bij ons meer. Lopen we wat verder de straat in, dan wel. 

Hoi @Mars1988,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen goed bereik hebt!

Ik zie op je aansluiting dat je een verouderde simkaart hebt, dit zou de reden kunnen zijn dat je netwerkproblemen ervaart. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan stuur ik je graag kosteloos een nieuwe simkaart op. 

Bedankt voor je hulp! @JanD

Groetjes,
Roeqajja

Hier in hengelo Gld al 3 dagen geen internet op simyo, soms even weer wel, onstabiel…

Bellen werkt wel

Samsung s10e,  heb al paar x gereset.

Groet peter 

Hier in hengelo Gld al 3 dagen geen internet op simyo, soms even weer wel, onstabiel…

Bellen werkt wel

Samsung s10e,  heb al paar x gereset.

Groet peter 

Dit is exact wat ik heb (lijkt het)! Alleen heb ik het wel enkel en alleen bij mijn thuisomgeving. Daarbuiten heb ik overal bereik(voor zover ik geweest ben). 

En inderdaad soms wel weer, soms niet. Bellen gaat meestal wel, internet niet. 

Dus ik twijfel of het mijn simkaart is.

Hopelijk wordt het snel opgelost!

Na de storing van gisteren werkte het weer naar behoren. Echter heb ik sinds vanmiddag weer geen internet, ik merkte dit 13.30 op. 

Bellen lijkt het wel te doen. Het springt van 4g, naar E. 

Al die tijd geen mobiel internet. Alle stappen van de site heb ik doorlopen. Maar dit helpt niet. Er is verder niks aan mijn telefoon veranderd of iets 

​​​

Ik heb 3! abonnementen bij Simyo. Sinds begin juli werkt alles slecht, maar de laatste 3 dagen heb ik helmaal geen bereik meer, op geen van de telefoons. Helaas is de klantenservice vandaag ook de hele dag niet bereikbaar.

Hi @Ptr1968 en @Equilibra2,

Bedankt voor jullie bericht. Ik zie op jullie aansluiting dat jullie ook een verouderde simkaart hebben. Het zou dus goed kunnen dat dit de oorzaak is van jullie netwerkproblemen. Kunnen jullie mij een privébericht sturen met jullie 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik stuur jullie dan graag kosteloos een nieuwe simkaart op.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer