Hier is helaas (nog) niets aan te doen, spoofing noemt men dan geloof ik @Mayatje
Dit is geen spoofing! Als die persoon die de missed call van mijn telefoon denkt te ontvangen te hebben mij terugbelt en ik opneem (meestal negeer ik het) en ik vertel dat ik hem/haar niet gebeld heb, zijn ze alleen maar zeer verbaasd zonder enige bedoelingen!
Dit is geen spoofing! Als die persoon die de missed call van mijn telefoon denkt te ontvangen te hebben mij terugbelt en ik opneem (meestal negeer ik het) en ik vertel dat ik hem/haar niet gebeld heb, zijn ze alleen maar zeer verbaasd zonder enige bedoelingen!
De persoon die een gemiste call heeft ontvangen spooft niet. De persoon die de gemiste call heeft verzonden met een valse afzender spooft.
Hoi @Mayatje,
Bedankt voor je bericht.
Dit klinkt inderdaad als spoofing zoals @J.D.L. en @drschrisjacobs1 aangeven. De uitleg van @drschrisjacobs1 klopt helemaal. Bedankt voor jullie hulp heren!
Wij hebben een blog waarin wij tips hebben om dit te voorkomen. Ik raad aan om deze blog goed door te lezen! Helaas is er niet veel wat wij kunnen doen aan spoofing behalve het geven van een nieuw nummer. Ik begrijp dat dit misschien niet je eerste keuze is, maar mocht je last blijven hebben van de belletjes dan kun je mij gerust een privébericht sturen hiervoor. Ik regel dan dat je een nieuw nummer krijgt.
Groetjes,
Roeqajja