Skip to main content
Mijn aanvraag was afgewezen, daarna heb ik mijn klantnummer doorgemaild en een aantal dagen, daar ik geen reactie ontving via mijn simyo nogmaals om nummerportering gevraagd.



Tot op heden heb ik verder niets meer vernomen. Kunnen jullie mij laten weten wat de status is van de nummerportering.



Met vriendelijke groet,



Johan C. Stöver

Nilling Software
Hoi jcstover,



Wij hebben de aanvraag voor nummerbehoud naar jouw huidige provider verstuurd. Zodra wij hier een reactie op ontvangen, zullen wij jou per email op de hoogte houden.
Hoi,



Vandaag voor 17:30 zou mijn simkaart actief zijn, ik kan via mijn simyo gewoon inloggen en alles inzien.

Maar doe ik het simkaartje in een simvrij toestel werkt het niet.

simkaartnummer is: *simkaartnummer* 06* ook op mijn.simyo.nl kan ik met het geporteerde nummer inloggen

is mijn simkaart wel actief bij klantenservice vertelde ze mij is completed



groetjes
Welkom op het forum meucci,



Volgens onze gegevens is uw telefoonnummer over gezet op ons netwerk. Indien de simkaart niet wordt herkend, wil ik je vragen om handmatig voor het KPN netwerk te kiezen. Kun je doorgeven wat voor melding je krijgt wanneer je voor het KPN netwerk kiest?



Groetjes,



Alex

Reageer