Skip to main content

.

Mijn status staat al een hele tijd op: Je vorige provider moet je aanvraag voor nummerbehoud goedkeuren.

Ik heb 1 afwijzing gehad op 18-08 omdat het SIM kaart nummer niet goed was.

Direct een correct* nummer opnieuw ingevoerd, maar tot op heden geen enkele vooruitgang meer.

Is het nummerbehoud nu in werking of gaat er ergens wat verkeerd?



Met vriendelijke groet,



Martijn
Hoi Martijn,



Allereerst wil ik je van harte welkom heten op het Simyo Forum!



Als tweede vind ik het erg leuk om te lezen dat je naar Simyo overstapt 🙂 Dat dit proces nu niet helemaal soepel lijkt te verlopen is natuurlijk erg vervelend. Ik heb de aanvraag nagekeken voor je. Hier zie ik dat jouw oude provider deze aanvraag heeft afgekeurd op 26 augustus. Het simkaartnummer of het te behouden 06-nummer is niet juist. Vanochtend heb je een mail ontvangen over deze afwijzing. Kun je deze terugvinden? Via Mijn Simyo zie je deze melding als het goed is ook staan. Je hebt daar gelijk de mogelijkheid om jouw simkaartnummer en 06-nummer te checken en opnieuw door te geven. Laat je weten of dit lukt? Alvast bedankt voor je reactie.



Groetjes,

Angela

Reageer