Skip to main content
Mijn huidige nr van Simpel zou 25-12-12 overgezet worden naar Simyo maar tot op heden werkt het nog niet , moet ik nog even wachten of contact opnemen. Gr Ton
Welkom op het forum Ton jr,



Wij hebben jouw aanvraag voor nummerbehoud door een storing niet ingediend. Inmiddels hebben we dit opnieuw gedaan en zal je per email op de hoogte gehouden worden over de status van jouw nummerbehoud
Hallo . heb nu een mailtje gekregen dat het nummerbehoud is afgewezen,zou niet weten waarom,maar moet ik nu opnieuw mn gegevens door geven aan jullie voor een nieuwe aanvraag. zo ja waarom, jullie hebben mijn gegevens toch?

en welke gegevens willen jullie dan . Gr Ton jr
Hallo . heb nu een mailtje gekregen dat het nummerbehoud is afgewezen,zou niet weten waarom,maar moet ik nu opnieuw mn gegevens door geven aan jullie voor een nieuwe aanvraag. zo ja waarom, jullie hebben mijn gegevens toch?

en welke gegevens willen jullie dan . Gr Ton jr




Hoi Ton jr,



Volgens ons systeem is er inmiddels een nieuwe nummerbehoud aanvraag gedaan. Deze is ook goedgekeurd. Het telefoonnummer zal per 7/2/13 worden over gezet. Soms wordt een nummerbehoud aanvraag afgewezen wegens bijvoorbeeld een verkeerd simkaartnummer. We hebben dan de juiste gegevens nodig. Vandaar dat we vragen om de gegevens.



Groetjes,



Alex

Reageer