Beste, ik kan mijn vraag niet terugvinden bij de onderwerpen. Ik heb vanaf 12 december een abonnement en nummerbehoud aangevraagd. Tot op heden heb ik nog niets hiervan vernomen. Ook geen mail. Waar kan ik de status controleren? En wanneer wordt het omgezet? Groet Leonie
Bladzijde 1 / 1
Hoi Leoniew,
Je nummerbehoud aanvraag is afgewezen, omdat het simkaartnummer niet juist is. Wat je het beste kunt doen is het juiste simkaartnummer mailen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]. De aanvraag wordt dan opnieuw ingediend.
Je Simyo abonnement gaat pas in nadat nummerbehoud is uitgevoerd.
Je nummerbehoud aanvraag is afgewezen, omdat het simkaartnummer niet juist is. Wat je het beste kunt doen is het juiste simkaartnummer mailen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]. De aanvraag wordt dan opnieuw ingediend.
Je Simyo abonnement gaat pas in nadat nummerbehoud is uitgevoerd.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.