Skip to main content
Ik heb na een maand nog steeds niets gehoord over het behoud van mijn nummer. Per wanneer kan ik gebruik gaan maken van simyo? Zonder mijn oude nummer heeft het abonnement weinig zin. Graag hoor ik wanneer het nummer door KPN kan worden overgezet.
Hoi jcstover,



We hebben je nummerbehoud aanvraag bekeken. We hebben van je vorige provider begrepen dat je telefoonnummer per 5/2/13 kan worden over gezet. We hebben daarom een nieuw verzoek ingediend om het telefoonnummer per 5/2/13 over te zetten.



Groetjes,



Alex
Alex,

Bedankt voor je antwoord. Toch een beetje vreemd dat het 3 maanden moet duren eer KPN iets kan omzetten. Het oude contract was per 11-10-2012 afgelopen, dus ik verwacht ook dat het overzetten van het nummer veel eerder kan.  Moet ik hiervoor actie ondernemen richting KPN of doen jullie dat?



Met vriendelijke groet,



Johan C. Stöver
Hoi jcstover,



Je kunt contact opnemen met KPN om na te gaan of het mogelijk is om het telefoonnummer eerder over te zetten. Is het toevallig een zakelijke aansluiting? Zo ja, dan heb je als klant altijd te maken met een overzet termijn van 3 maanden.



Groetjes,



Alex
Is inderdaad een zakelijk abonnement. Wist niet dat dat 3 maanden duren. Ik zal geduld moeten hebben dus.



Johan
Hoi Jcstover,



Helaas zit er niks anders op dan 3 maanden te wachten voordat Simyo je telefoonnummer kan overnemen.

Reageer