Beste simyo,
ik ben sinds vandaag over naar simyo. Ik heb nummer behoud en een simkaart ontvangen.
Ik ben van 09:00 op mijn oude sim niet meer te bereiken en de nieuwe simyo sim geeft aan dat er geen sim kaart in mijn mobiel zit.
Ik kan nu niet bellen met simyo en wil graag dat dit z.s.m. op gelost wordt.
Groet.
M. Karrenbelt
Sorry voor de misleidende titel. Dit moet eigenlijk zijn: Start nieuw abbo | sim wordt niet herkend
Bladzijde 1 / 1
Hallo, naar heel veel keren opnieuw starten is de sim geaccepteerd.
Alleen heb ik nu mijn eigen nummer niet. Ik heb het nieuwe "overbruggingsnummer". Wanneer kan ik mijn "oude" eigen nummer gebruiken?
Alleen heb ik nu mijn eigen nummer niet. Ik heb het nieuwe "overbruggingsnummer". Wanneer kan ik mijn "oude" eigen nummer gebruiken?
Probleem is opgelost.
Na tig keer opstarten en sim kaart opnieuw plaatsen is vrijdagavond om 21:00 mijn simkaart geaccepteerd en zit ik op het Simyo netwerk.
Topic mag gesloten worden
Na tig keer opstarten en sim kaart opnieuw plaatsen is vrijdagavond om 21:00 mijn simkaart geaccepteerd en zit ik op het Simyo netwerk.
Topic mag gesloten worden
Dankjewel dat je het nog even komt melden martijnk27.
Veel plezier met Simyo!
Veel plezier met Simyo!
Hi Martijnk27, welkom op het Simyo forum!
Wanneer je gebruik maakt van nummerbehoud, kan dat proces de hele dag in beslag nemen. Totdat je nummer daadwerkelijk is overgezet, is op je simkaart het tijdelijke nummer actief.
Helaas was afgelopen vrijdag een wat lastige dag voor onze IT'ers, en duurde het allemaal wat langer... :(
Ik ben in ieder geval blij dat het allemaal werkt!
Ik sluit me verder aan bij koorelle2: Veel plezier bij Simyo!
Wanneer je gebruik maakt van nummerbehoud, kan dat proces de hele dag in beslag nemen. Totdat je nummer daadwerkelijk is overgezet, is op je simkaart het tijdelijke nummer actief.
Helaas was afgelopen vrijdag een wat lastige dag voor onze IT'ers, en duurde het allemaal wat langer... :(
Ik ben in ieder geval blij dat het allemaal werkt!
Ik sluit me verder aan bij koorelle2: Veel plezier bij Simyo!
ik ben sinds vandaag over naar simyo. Ik heb nummer behoud en een simkaart ontvangen.
Ik ben van 09:00 op mijn oude sim niet meer te bereiken en de nieuwe simyo sim geeft aan dat er geen sim kaart in mijn mobiel zit.
Ik kan nu niet bellen met simyo en wil graag dat dit z.s.m. op gelost wordt.
Groet.
M. Karrenbelt
Sorry voor de misleidende titel. Dit moet eigenlijk zijn: Start nieuw abbo | sim wordt niet herkend
(Ik heb de titel even aangepast voor je ;))
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.