Skip to main content

.

Hallo,

Gisteren zou ik netjes overgaan van KPN naar Simyo met ESIM. Middels mail en app was alles keurig voorbereid en afgelopen vrijdag kreeg ik nog een mail van Simyo dat gisteren overzetten zou gebeuren.

KPN heeft mij gisteren om 13u afgesloten van hun netwerk/abbo, echter start Simyo maar niet.

ik heb nog geen bevestigingsmail van Simyo gehad en de app zegt ook dat ik nog niet op het Simyo netwerk zit.

hoe gaat dit opgelost worden? Ik heb nu geen service, geen internet en niemand kan mij nu telefonisch bereiken! Al met al een zeer slechte start.

 

bij voorbaat dank,

 

frenk 

Hoi @Frenk,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je nog geen service hebt!

Op je aansluiting zie ik terug dat je inmiddels bent geholpen door één van onze collega's van de klantenservice. Ik zie dat het inmiddels opgelost is en dat je ook gebruik maakt van je aansluiting. Hopelijk werkt alles nu naar behoren. En zo niet, dan hoor ik het graag! 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Reageer