Ik ben al jarenlang een tevreden gebruiker van (eerst Lowcall) Simyo en heb recent een abonnement aangevraagd voor mijn nieuwe telefoon. (met nummerbehoud)
Volgens alle info (via mail en post) zou op 31-03-2014 mijn nummer overgezet worden.
Ik heb netjes een dag eerder mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar ondertussen zijn we een dag verder en volgens mijn simyo zijn mijn bundels nog niet actief.
Als ik via simyo.nl kijk, staan mijn prepaidgegevens nog steeds vermeld.
Is er iets fout gegaan of zie ik iets over het hoofd?
Bladzijde 1 / 1
Bovenstaande bericht mag verwijderd worden.
Ik heb de vraag nogmaals, maar dan in het goede gedeelte van het forum gesteld.
Ik heb de vraag nogmaals, maar dan in het goede gedeelte van het forum gesteld.
Hoi Carolav,
Ik heb je vraag op de andere plek ook gevonden, en hem daar voor je beantwoord.
Volgende keer kun je het gewoon bij deze post houden. Die zetten wij dan voor je op de juiste plek. :)
Groetjes,
Charlene
Ik heb je vraag op de andere plek ook gevonden, en hem daar voor je beantwoord.
Volgende keer kun je het gewoon bij deze post houden. Die zetten wij dan voor je op de juiste plek. :)
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.