Skip to main content
Ik zou graag een standaard welkomstbericht willen instellen voor mijn voicemail.

Bijv: Dit is de voicemail van 06-xxxxxxxxxx spreek u bericht in na de piep.



Zonder dat ik deze zelf (deels) hoef in te spreken.



Is dit mogelijk?
Hoi Garcia89,



Dat is iets wat niet helemaal mogelijk is in het voicemail systeem, maar we hebben wel een soort work around gevonden 🙂. Als je de voicemail uitzet door te bellen naar 12339 en vervolgens weer naar 12331 belt om hem aan te zetten, dan krijg je als het goed is de mogelijkheid om de boodschap in te spreken. Als je dan vervolgens niets inspreekt, hoor je als het goed is alleen je 06-nr.



Zou je dit eens willen testen? 🙂
Hoi Tiury,



Dat klopt maar als ik dan vervolgens een voicemailbericht heb en deze wil afluisteren kan dat niet omdat ik mijn voicemail nog niet ingesteld heb. En ik wil wel graag mijn berichten kunnen beluisteren. Hoor graag weer van je.



Groetjes
Hoi Garcia89,



In dat geval ben ik bang dat dat die workaround toch niet werkt en je even iets zal moeten inspreken, voordat je je berichten kan afluisteren. Je voicemail moet namelijk ingesteld zijn om je voicemailberichten af te kunnen luisteren.



Misschien is het een idee om iemand anders je voicemail in te laten spreken? 🙂
Dat is erg jammer. Ik vind een standaard voicemail gewoon beter ongeacht wie hem inspreekt. Dan laat ik hem wel uitstaan... Hoop dat in de toekomst er wel een functie komt om een standaard voicemail in te stellen. Lees namelijk hier op het forum dat er veel mensen zijn die zich eraan storen! En hem dan maar uitzetten zo loopt simyo ook veel geld mis. Maargoed het is niet anders. Bedankt voor jullie reacties en hulp.



Groetjes
Hoi Garcia89,



Ik ga daarvoor een suggestie op onze "Wall of Change" plakken, wie weet dat zo'n mogelijkheid eenvoudig in te bouwen is.



Zodra ik hier een terugkoppeling op heb gekregen, laat ik het je weten! 🙂

Reageer