Skip to main content
Laat ik ook eens een vraag stellen....



Staat bij een nieuwe aansluiting voice mail standaard aan of uit? Ik kan me niet herinneren of ik voice mail ooit heb aangezet, en of het nu aan staat of niet weet ik niet. Ik kan dat namelijk niet zien op Mijn Simyo. Zou het niet handig zijn om dit zichtbaar te maken, net als de opties voor internet op je mobiel?



Uiteraard kan ik vanaf hier niet met mijn voice mail bellen, want dat werkt niet vanuit het buitenland heb ik begrepen.
Goeie vraag Scotsman!
Hoi Scotsman!



Goede vraag! Ik heb het even moeten navragen voor je en een antwoord gekregen 🙂. Bij een nieuwe aansluiting staat je voicemail automatisch aan, maar je dient 'm nog wel even in te stellen. Dit doe je door te bellen naar 1233 en vervolgens een leuke boodschap in te spreken.



Gelukkig is het in het buitenland ook mogelijk om je voicemail te beluisteren. Let wel op, want deze kosten vallen buiten je bundel, gezien het feit dat je in het buitenland bent 😉. In plaats van te bellen naar 1233, bel je in het buitenland naar +31612001233. Hetzelfde als het klantenservice nummer, als je ons eens telefonisch wilt bereiken +31612001200.



Is dit een compleet genoeg antwoord, Scotsman? 🙂
Volgens mij heb ik nooit een welkomstbericht ingesproken dus bellers zullen een soort standaardmededeling te horen krijgen. Ik zal mijn nummer eens bellen vanaf een ander nummer om te horen hoe dat klinkt.
Hoi Scotsman,



Ik ben overigens iets vergeten toe te voegen als je je voicemail wilt instellen vanuit het buitenland of via een vaste lijn. Je moet hiervoor namelijk een voicemail code voor instellen in het voicemail menu.



Het is inmiddels 2 dagen terug, is het je wel gelukt om te doen? 😉
Ik ben er inmiddels achter dat bellers inderdaad de standaardmededeling horen (niet door mij ingesproken dus) als ze mij bellen op mijn Simyo nummer en ik niet in staat ben te antwoorden. Ik laat het maar zo want ik gebruik mijjn Simyo aansluiting eigenlijk alleen maar om zelf te bellen en te internetten wanneer ik in Nederland ben. 
Hoi Scotsman,



Misschien is dat wel een goed idee 🙂 Of je kunt het de eerstvolgende keer in Nederland even proberen 🙂 Dan blijft je boodschap etc. gewoon staan zoals je 'm instelt!

Reageer