Skip to main content

.

Geachte heer/mevrouw,





Bij het aanvragen van mijn nieuwe abonnement via Simyo heb ik nummerbehoud aangevraagd.

Vandaag is mijn "huidige" abonnement verlopen en mijn nummer opgezegd. Echter, mijn nummer is niet overgezet.





Is dit nog mogelijk/kan dit met spoed nog geregeld worden?

Ik heb het al aangevraagd via de website.





Ik hoor het graag.



Met vriendelijke groet,

Anne
Het overzetten van een nummer gebeurt op werkdagen, en is doorgaans voor 17.30 geklaard. Dus af en toe vandaag even de telefoon uit en aanzetten om te zien of het nummer al werkt.
Hoi annere, welkom op het forum :)



Ik zie in je gegevens dat je je abonnement een maand geleden besteld hebt, maar dat je het invullen van de gegevens voor nummerbehoud gisteren pas hebt afgerond :(



Hierdoor zal het nu nog ongeveer een week duren voordat je nummer kan worden overgezet, dit is het snelste dat mogelijk is.



Tip voor een volgende keer dat je nummerbehoud aanvraagt: laat de nieuwe provider je oude abo opzeggen, dan gaat je nummer naadloos over.



@Scotsman: thank you for the assistance 🙂

Reageer