.

Beantwoord

Sommige mensen krijgen ingespreks toon.

  • 22 May 2014
  • 3 reacties
  • 427 Bekeken

ik kan door sommige mensen niet gebeld worden.ik krijg dan een sms dat ik een oproep heb gemist ik kan wel terug bellen.De gene die mij dan beld krijgt een ingesprekstoon. in het begin heeft mijn simkaartje het gewoon goed gedaan.wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Tiury 23 May 2014, 09:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi relegel,

Leuk je op het forum te zien 🙂

Wat een vervelende situatie lijkt me dat. Het is natuurlijk gewoon de bedoeling dat je elk gesprek ontvangt 🙂 Er kunnen een paar dingen aan de hand zijn. Het kan zijn dat je een doorschakeling aan het staan in je toestel. Dit kan per ongeluk gebeuren met een toestelcombinatie. Om dit uit te schakelen hoef je alleen maar te bellen naar ##002#.

Wat er ook aan de hand kan zijn is dat de contacten op de negeerlijst terecht zijn gekomen in je telefoon. Dit is het makkelijkst te verhelpen door de contacten waar je geen oproepen van binnen krijgt te verwijderen en opnieuw in je telefoon te zetten.

Ik hoop dat met deze tips je gewoon weer bereikbaar bent. Wil je me laten weten of het gelukt is?
Ik had voor mijn dochter een sim only abonnement afgesloten
Ik ben voor mijn dochter al tijden bezig om het probleem van in gesprek zijn op te lossen. Ik heb alle suggesties gevolgd. We zijn even van het probleem af, maar na 2 keer gebeld te worden is de lijn weer continu in gesprek. Ik word er erg moe van
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Hansbueno,

Jeetje, wat onhandig dat ze telkens niet bereikbaar is om gesprekken te ontvangen! De bovenstaande tips horen voldoende te zijn om dit permanent op te lossen, maar helaas begrijp ik dat dit niet het geval is.

Wat er na deze tips nog als mogelijkheid overblijft is dat er een 'Niet storen' functie actief is op haar telefoon. Bij iPhone's is deze te herkennen aan een halve maan bovenin het scherm. Bij android is dit een stopbordje. Zou je dit eens kunnen controleren?

Is dit het niet, ben ik heel benieuwd of de oproepen ook in gesprek zijn als de simkaart in een andere telefoon zit.

Hou je me op de hoogte?

Groetjes, Tiury

Reageer