.

Vraag

Smsjes komen niet optijd aan

  • 1 November 2012
  • 3 reacties
  • 511 Bekeken

Hallo,

Mijn vriend en ik hebben een smsprobleem. Als ik hem een lange sms stuur krijgt hij die vaak 10 minuten later of helemaal niet. Dit gebeurt ook als hij mij wil smsen. We hebben onze simkaart in een andere telefoon gestopt ook dat werkt niet. We hebben onze smsnummer gecheckt, die klopt ook. Mijn vriend en ik kwamen van Telfort, toen hadden we geen problemen. Ik ben later naar Simyo gegaan toen begonnen de problemen al. Nu hebben we beiden Simto en wordt het er niet beter op. We willen graag dat hier op korte termijn wat aan gedaan wordt om elke keer dubbbel een sms te sturen komen we flink over onze sms bundel heen. Wie kan ons helpen?

Heb ook een aantal keren gebeld naar simyo maar zit ruim een half uur aan de telefoon, niet bepaald goede service.

Groeten
Samantha

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi thatsme87,

Dat is vervelend. Voordat ik contact op neem met de technische dienst, wil ik je vragen mij een privé bericht te sturen met daarin het telefoonnummer van je vriend. Kan je ook aangeven uit hoeveel tekens de berichten bestaan welke niet of later binnen komen?

Groetjes,

Alex
Ik heb een iets ander probleem als hier gesteld. Sinds enkele maanden komen mijn sms'jes vaak veel te laat aan. Zo heb ik al enkele keren gehad dat ik bijvoorbeeld over 4 dagen 8 smsjes naar een andere simyo klant had verstuurt en dat deze de smsjes pas op de 4e dag alle 8 binnenkreeg. Ik zou dit uiteraard graag verholpen willen hebben. Alvast bedankt!
Badge +6
Beste Blk,

Welkom op het forum!
Kan je mij in een privé bericht een voorbeeld nummer sturen die een sms van je te laat ontvangt. Zijn het korte sms'jes of sms'jes langer dan 160 tekens die later aankomen.

Reageer