Skip to main content
antwoord

Smsjes komen niet bij mij aan?

• September 24, 2025
  • 6 reacties
  • 28 Bekeken

Ik heb een ouderwetse Nokia. Ik weet dat mensen mij smsjes sturen, en ik heb mezelf ook smsjes gestuurd, maar er komt sinds vanmiddag (ongeveer 12:30) niets meer aan. Ik heb hem omgezet naar 2G, terug naar 4G, opnieuw opgestart, maar er gebeurt gewoon niets.

Ik kan zelf wel sms’en, die komen wel aan bij de andere mensen.

Beste antwoord door DaniëlSuper

Op een andere telefoon lukte het wel, en daarna kwamen ze ook weer binnen op mijn gewone telefoon. Het is dus opgelost, dank jullie wel

6 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • September 25, 2025

Beste ​@DaniëlSuper - Daniël.

In principe maakt hierin 2G of 4G  (oude Nokia en 4G?)normaliter geen verschil. Ik zou ook even het nummer van de berichtencentrale controleren.

Ik vermoed dat het probleem wellicht in de simk zit, misschien een oude simkaart.

Een moderator zal hiernaar kijken en je verder helpen. Netwerkinstellingen resetten geloof ik niet direct als oplossing maar kun je proberen.

Succes! 

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • September 25, 2025

Hi ​@DaniëlSuper,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het ontvangen van sms’jes niet lukt! Ik help je graag verder hiermee. 

Zou je de simkaart in een andere telefoon kunnen uit testen? Ik hoor dan graag van je of je de sms’jes wel ontvangt of niet!

Thanks voor je hulp! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Friesian
  • Forum Expert
  • September 25, 2025

Roeqajja schreef:

Thanks voor je hulp! 😊

Euh...... Ik denk dak een ingewikkeld frietje ga bestellen.... 😉😀

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • September 26, 2025

Roeqajja schreef:

Thanks voor je hulp! 😊

Euh...... Ik denk dak een ingewikkeld frietje ga bestellen.... 😉😀

Haha oeps! De tag is spontaan verdwenen, maar mijn dank was uiteraard naar jou toegericht ​@Friesian! 😁

• auteur
  • Helper
  • antwoord
  • September 26, 2025

Op een andere telefoon lukte het wel, en daarna kwamen ze ook weer binnen op mijn gewone telefoon. Het is dus opgelost, dank jullie wel

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • September 26, 2025

Hi ​@DaniëlSuper,

Bedankt voor de update.

Super fijn om te horen dat het is opgelost! 😊

Groetjes,
Roeqajja