.

Vraag

smsjes komen half aan

  • 3 October 2012
  • 4 reacties
  • 471 Bekeken

Badge
Ik heb de laatste tijd dat lange smsjes (meer dan 1sms).
Half aan komen bij mij of naar de persoon waar ik hem heen stuurde.
Het bereik is op die plaats wel goed. 
Ook hebben wij in huis nog een 2e toestel met simyo abonnement en deze heeft hier bijna geen last van.
Soms heb ik ook gemiste oproepen zonder dat ik dat gemerkt heb ( geluid staat wel aan)

Hebben hiermeer mensen last van?

4 reacties

Badge
Ik heb de laatste tijd dat lange smsjes (meer dan 1sms).
Half aan komen bij mij of naar de persoon waar ik hem heen stuurde.
Het bereik is op die plaats wel goed.
Ook hebben wij in huis nog een 2e toestel met simyo abonnement en deze heeft hier bijna geen last van.
Soms heb ik ook gemiste oproepen zonder dat ik dat gemerkt heb ( geluid staat wel aan)

Hebben hiermeer mensen last van?
Badge +2
Beste ikke1981,

Alle gegevens staan bij ons goed ingesteld op het netwerk. Wij adviseren je de simkaart in een ander toestel uit te proberen. Op deze mannier kunnen wij achterhalen of het een simkaart of een toestel gerelateerd probleem is. Graag vernemen wij de uitkomst.

Groetjes,

Arie
Badge
Beste ikke1981,

Alle gegevens staan bij ons goed ingesteld op het netwerk. Wij adviseren je de simkaart in een ander toestel uit te proberen. Op deze mannier kunnen wij achterhalen of het een simkaart of een toestel gerelateerd probleem is. Graag vernemen wij de uitkomst.

Groetjes,

Arie


De simkaart hebben wij een tijdje in een ander toestel gedaan, de problemen blijven.
Ook tijdens het starten van een gesprek ondervinden we af en toe problemen,
De ander klinkt heel verweg en er komt een heel irritant geluid tussen door (klinkt als oud inbelmodem). De enige oplossing is dan ophangen en opnieuw bellen.

Wat kunnen we hier mee?
Reputatie 2
Badge +1
Hey ikke1981,

Ik heb jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel even uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en mij vervolgens kunnen laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?

Reageer