Skip to main content
Hallo,



Ik heb sinds april een sim-only abonnement, ik heb nummerbehoud aangevraagd en kan normaal bellen en smsen.

Echter kwam ik er laatst achter dat wanneer ik sms, dit met het tijdelijke nummer gebeurd (van vóór nummerbehoud).

Ook staat boven contacten 'mijn nummer' dit tijdelijke nummer.



Hoe kan dit? Dit klopt toch niet?



Groetjes



Debbie
Welk toestel heb je trouwens?

Het lijkt er op dat jou oude nummer in de telefoon staat "als een contact persoon" kan dat het zijn?
Ik heb een iPhone. Ik ben er inmiddels achter waar het aan lag :)

Via gerelateerde topics las ik dat iemand hetzelfde probleem had. Je kunt blijkbaart bij instellingen 'mijn nummer' veranderen.

Wel gek dat hierdoor smsjes zijn verstuurd met een ander nummer.. Ik ben benieuwd of dit het hele probleem heeft opgelost, even afwachten dus!



In elk geval bedankt voor de snelle reactie!



Groetjes
Graag gedaan, fijne avond.
Hallo,



Ik heb sinds april een sim-only abonnement, ik heb nummerbehoud aangevraagd en kan normaal bellen en smsen.

Echter kwam ik er laatst achter dat wanneer ik sms, dit met het tijdelijke nummer gebeurd (van vóór nummerbehoud).

Ook staat boven contacten 'mijn nummer' dit tijdelijke nummer.



Hoe kan dit? Dit klopt toch niet?



Groetjes



Debbie




Ik heb een iPhone. Ik ben er inmiddels achter waar het aan lag :)

Via gerelateerde topics las ik dat iemand hetzelfde probleem had. Je kunt blijkbaart bij instellingen 'mijn nummer' veranderen.

Wel gek dat hierdoor smsjes zijn verstuurd met een ander nummer.. Ik ben benieuwd of dit het hele probleem heeft opgelost, even afwachten dus!



In elk geval bedankt voor de snelle reactie!



Groetjes




Hoi DSH,



Welkom op het forum :)



Ja, dat is inderdaad zo dat de iPhone een nummer opslaat, en dat dit soms niet automatisch mee verandert. Gelukkig heb je dit al handmatig weten aan te passen. De sms'jes zijn gewoon vanaf jouw aansluiting verstuurd. Dus netjes van je bundel gegaan. Je toestel stuurde alleen een ander 'nummer' als afzender mee.



Zien de ontvangers van je berichtjes nu wel de goede afzender?



Groetjes,

Charlene

Reageer