.

Beantwoord

Sms verstuurd naar Engeland

  • 16 August 2013
  • 5 reacties
  • 766 Bekeken

Hallo,

vandaag is mijn nummer overgezet en ik was even aan het kijken op "Mijn Simyo" en daar staat dat ik een sms vandaag heb verstuurd net rond de tijd van overzetten nummer. Een sms naar de verenigde koninkrijk. Nou dat was ik niet hoor. En nu moet ik er toch voor betalen. Hoe kan dat nou?

groetjes Anoukie.
icon

Beste antwoord door Scotsman 16 August 2013, 22:46

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Heb je een iPhone?
Reputatie 7
Badge +9
Als je iMessage of FaceTime activeert op je iPhone wordt een sms verstuurd naar een Apple server in de UK. Dus jij was het niet, maar je iPhone. Ik vermoed dat dit de verklaring is. Er zijn providers waar deze activerings sms'sen gratis zijn, maar niet bij Simyo.
Badge +6
Hallo,

vandaag is mijn nummer overgezet en ik was even aan het kijken op "Mijn Simyo" en daar staat dat ik een sms vandaag heb verstuurd net rond de tijd van overzetten nummer. Een sms naar de verenigde koninkrijk. Nou dat was ik niet hoor. En nu moet ik er toch voor betalen. Hoe kan dat nou?

groetjes Anoukie.


Hoi Anoukie,

Welkom op het forum!
Vervelend om te lezen dat je verbruik ziet wat je niet kan verklaren. Zoals Scotsman aangeeft wordt deze sms verstuurd door de app's FaceTime of iMessage.

@ Martijn® & Scotsman bedankt voor het meedenken.
Reputatie 7
Badge +9
uhm......en deze niet uit- en weer aanzetten (schuifje) want dan heppie weer een sms naar het Verenigd Koninkrijk. 
Na herstel van je iPhone (we gaan er maar van uit dat je die hebt) worden iMessage en FaceTime weer opnieuw geactiveerd.
Weer een sms naar het Verenigd dus..
Badge +6
uhm......en deze niet uit- en weer aanzetten (schuifje) want dan heppie weer een sms naar het Verenigd Koninkrijk. 
Na herstel van je iPhone (we gaan er maar van uit dat je die hebt) worden iMessage en FaceTime weer opnieuw geactiveerd.
Weer een sms naar het Verenigd dus..


Bedankt voor deze handige toevoeging de leon! 🙂

Reageer