Skip to main content
Voorheen kon ik via Mijn Simyo een sms versturen.

Nu kan ik die optie niet meer vinden. Is het niet meer mogelijk om dat te doen?
Voorheen kon ik via Mijn Simyo een sms versturen.

Nu kan ik die optie niet meer vinden. Is het niet meer mogelijk om dat te doen?


Nee, simyo is daarmee gestopt...ander nieuws heb ik niet, sorry...

https://forum.simyo.nl/sms-mms-61/geen-online-sms-meer-versturen-via-mijn-simyo-waarom-verwijderd-29273
Dank je voor je reactie Friesian!

ik was er al bang voor want kon het niet meer vinden.
Hoi MichaelaA, welkom op het Simyo forum 🙂.



Goed om te zien dat Friesian al super rap heeft gereageerd op jouw topic, met het juiste antwoord. Zoals je in het andere topic kunt lezen, is deze optie inderdaad niet meer gebouwd in de nieuwe Mijn Simyo 🙂.



Groetjes, Tiury
Wij wisten tot vandaag niet eens af van het bestaan van zoiets als een Simyo forum. Juist omdat wij, tevergeefs blijkt nu, gezocht hebben naar de (oude) mogelijkheid om sms-jes te versturen vanuit Mijn Simyo; merkten wij dat de enige plek, binnen Mijn Simyo, waar daarover enige informatie te vinden was juist dit Forum is.

Helaas is die sms mogelijkheid, volgens deze forum informatie, nu tijdens een recente "Simyo site ombouw'' geschrapt. Jammer dat dit gebeurt is want, ook wij, zullen deze nu verdwenen extra service mogelijkheid beslist missen. Ten tweede is het jammer omdat het voorheen pontificaal op de site als service optie vermeld stond en nu, zover als ons bekend, alleen maar stilletjes is verdwenen/afgeschaft.

Overigens het Simyo argument dat slechts weinigen op deze service functie afschaffing gereageerd hebben lijkt ons, mijn mede gebruikende levenspartner en ikzelf, weinig valide; want het leven én onafhankelijk onderzoek wijst telkens weer uit dat voor elke persoon die expliciet protesteert/reageert er honderd anderen zijn die wel hetzelfde denken edoch niet hiervoor de tijd/moeite/energie/assertiviteit kunnen of

willen opbrengen.

Maar goed Simyo heeft, op dit gebied, nog steeds één belangrijk punt voor op andere providers het is bij Simyo nog steeds mogelijk om met slecht één sms'je (vanuit de eigen telefoon dan wel) het complete bel account , inclusief het beltegoed, weer voor een half jaar veilig te stellen.
Hoi Metacommunicatie1,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je ons forum alsnog hebt kunnen vinden. Via zoveel mogelijk wegen proberen wij onze klantenservice kanalen onder de aandacht te brengen. Het forum hoort hier bij 🙂



Zoals in dit topic aangeven, werd de functie echt te weinig gebruikt. Hierdoor is er besloten om de websms niet meer mee te nemen in de nieuwe Mijn Simyo omgeving. Dit is ruim een half jaar geleden al definitief gemaakt. Ergens bewijst het feit dat jij en de topic starter hier na zo'n lange tijd om vragen, bewijst ons punt wel een beetje :)



De dienst werd sporadisch gebruikt en vooral 1 x in de 6 maanden voor het actief houden van een prepaidnummer. Zoals gezegd, is dit echt te weinig. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat de dienst terug gaat komen.



Groetjes,

Angela

Reageer