Skip to main content
Hallo,



Afgelopen negen maanden heb ik probleemloos vanuit 9 EU Landen sms berichten kunnen versturen/ontvangen en kunnen bellen. Twee dagen geleden ben ik in Rusland aangekomen en kon ik al vlak nadat ik de grens over was geen sms berichten meer verzenden zowel naar het buitenland als naar russische telefoonnummers. Telefoon geeft melding: bericht verzenden mislukt; helaas geen verdere specificatie. Berichten ontvangen van zowel buitenland als uit rusland is nog gewoon mogelijk.  Bellen is ook gewoon mogelijk maar helaas voor mij onbetaalbaar (4,58p/m). 

- saldo is voldoende, meermaals gechecked en zelfs opgewaardeerd

- nummer sms berichtencentrale is correct ingesteld

- inbox/outbox is  niet vol van ontvangende persoon

Wat kan het probleem zijn? Inmiddels heb ik al een russische simkaart aangechaft maar zou graag mijn eigen nummer weer willen gebruiken.



mvg,



Felix 
Welkom op het forum felix1,



Wij hebben jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Hoe komt het toch dat mijn verstuurde sms-jes niet aankomen naar een spaans mobiel.

Heb al van alles geprobeerd op advies van symio, maar nog steeds geen resultaat.

Op de nieuwe site van symio zie ik dat de berichten wel zijn geregistreerd
Hoe kan ik mijn "forum" gebruikersnaam wijzigen
Hoop dat het je lukt.
Hoi 5336rc,



Welke melding krijg je wanneer je sms verstuurt en kan je wel bellen naar dat Spaanse telefoonnummer?
Hoi 5336rc,



Kan je mij een privé bericht sturen met welke gebruikersnaam je wilt gebruiken dan kan ik het voor je wijzigen.

Reageer