Skip to main content
Hallo,



Als ik mijn abo wil aanpassen, kan ik niet de sms-verdubbelaar aanklikken. Hoe kan dat?



mvg,



Pieter Jan
Hoi Anitra en loulou,



Heb even navraag gedaan bij de technische dienst. Je ziet op je overzicht niet staan dat je een sms bundel/verdubbelaar hebt. De informatie over wat de sms verdubbelaar inhoudt staat op het productoverzicht in de bestelstraat.



Als je een sms verdubbelaar hebt aangezet, zal deze iedere maand per de 1ste van de maand opnieuw ingaan. Je moet de bundel dus stop zetten als je er geen gebruik meer van wilt maken.



Groetjes,



Alex
Beste Alex (of iemand anders van Simyo),



Vanaf 1-1-2013 zal ik een nieuw abonnement 300 hebben. Nu heb ik nog geregeld 300 en zie ook ik de sms verdubbelaar niet. Kan ik die wanneer mijn nieuwe abonnement ingaat wel gewoon inschakelen?



Groeten,



Sanne
Welkom op het forum smg200,



Zodra jouw nieuwe bundel in gaat kan je inderdaad per direct jouw sms verdubbelaar activeren.

Reageer