Skip to main content
Beste,



We kregen een betaalde SMS op onze telefoon, maar had juist in de voorwaarden gezien dat betaalde sms diensten niet op Prepaid mogelijk is. Hoe kan het dan zijn dat er 15-06-2013 om 8:59:52 3 euro is afgeschreven door sms 2211, we hebben geen flauw idee wat dit is, en volgens ons hebben we ook niets verstuurd via mobiel of via internet wat deze betaling rechtvaardigd. Kunt u achterhalen wat dit is?



Met vriendelijke groet,



Patrick de Hoop
Beste,



We kregen een betaalde SMS op onze telefoon, maar had juist in de voorwaarden gezien dat betaalde sms diensten niet op Prepaid mogelijk is. Hoe kan het dan zijn dat er 15-06-2013 om 8:59:52 3 euro is afgeschreven door sms 2211, we hebben geen flauw idee wat dit is, en volgens ons hebben we ook niets verstuurd via mobiel of via internet wat deze betaling rechtvaardigd. Kunt u achterhalen wat dit is?



Met vriendelijke groet,



Patrick de Hoop




Hoi Prdehoop,



Welkom op het forum!

Met prepaid is het mogelijk gebruik te maken van betaalde smsdiensten. Ik zie in het systeem dat er op 15 juni om 8:59 een sms is gestuurd naar 2211 en een paar seconden later is er een sms ontvangen waar geld voor in rekening is gebracht.

Ik kan een blokkade aanbrengen zodat je geen sms'jes meer zult ontvangen die in rekening worden gebracht. Graag verneem ik van je of je daar mee akkoord gaat.
Beste,



Die blokkade lijkt me geweldig.. Scheelt een boel onvoorziene kosten. Dus akkoord hiervoor.



Wat ik alleen vreemd vind is dat ik het gestuurde bericht op de telefoon niet kan terug kan vinden, alleen de ontvangende sms. Terwijl alle eerdere en latere sms'jes er nog wel zijn.



Is het te achterhalen wat er richting 2211 gestuurd is zodat we weten wat er gebeurd is?



Bedankt voor de hulp.



Met vriendelijke groet,



Patrick de Hoop
Beste,



Die blokkade lijkt me geweldig.. Scheelt een boel onvoorziene kosten. Dus akkoord hiervoor.



Wat ik alleen vreemd vind is dat ik het gestuurde bericht op de telefoon niet kan terug kan vinden, alleen de ontvangende sms. Terwijl alle eerdere en latere sms'jes er nog wel zijn.



Is het te achterhalen wat er richting 2211 gestuurd is zodat we weten wat er gebeurd is?



Bedankt voor de hulp.



Met vriendelijke groet,



Patrick de Hoop




Hoi Prdehoop,



Wellicht kan je via de volgende sitehttp://www.smsgedragscode.nl welk bedrijf achter het nummer 2211 zit. Ik heb de blokkade voor de betaalde smsdiensten aangezet op je aansluiting.

Reageer