.

Beantwoord

SMS op vaste telefoon

  • 10 September 2013
  • 1 reactie
  • 1772 Bekeken

Al dagen wordt ik 'gestalkt' door mijn vaste telefoon met een sms van Kpn. (Mijn moeder had nl. per ongeluk een sms gestuurd naar mijn vaste telefoon.)

De 'computermevrouw' aan de andere kant van de lijn zegt de tekst van de sms op en ik kan dan kiezen voor '4: opnieuw beluisteren' of voor 'verbinding verbreken'.. Dat is nu al 10x gebeurd of zo. Heel irritant. Heb de stekker zelfs uit mijn vaste telefoon getrokken.

Beste Simyo, kunnen jullie er voor zorgen dat dit stopt? Dat zou heel fijn zijn ;>)

GrJess
icon

Beste antwoord door Kim 11 September 2013, 12:21

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Jessje1975,

Ai ik kan me voorstellen dat dat erg vervelend is, wat me alleen nog niet helemaal duidelijk is, is wat wij in deze voor je kunnen betekenen.

Als ik het goed begrijp heeft je moeder een abonnement bij KPN en heeft ze een sms gestuurd naar je vaste nummer.
Ik zou je graag willen helpen, maar wij zijn niet de provider van je vaste lijn? 😕

Het enige wat ik wel kan aangeven is dat KPN verzonden SMS-berichten 72 uur lang probeert af te leveren. Daarna wordt het bericht verwijderd van het netwerk en kan het niet alsnog worden afgeleverd.

Dus ik verwacht dat dit probleem na 72 uur vanzelf ophoudt 🙂.

Mocht er toch iets zijn wat ik voor je kan doen, dan hoor ik het natuurlijk graag!

Reageer