Skip to main content
Beantwoord

SMS ontvangen met de vraag of ik een mail heb ontvangen

• June 16, 2026
  • 3 reacties
  • 12 Bekeken

Ik ontving vandaag een sms met de volgende inhoud:

Beste klant, we hebben net een e-mail gestuurd naar je e-mailadres , maar weten niet zeker of die is aangekomen. Check voor de zekerheid je inbox én je spam. Niks ontvangen? Pas dan je e-mailadres aan via Mijn Simyo. Groet, Simyo

Ik heb vandaag niets ontvangen en heb het ook op de server gecontroleerd: niets binnen gekomen. De laatste keer dat ik geen mails op dit adres ontving, bleek er een blacklist probleem te zijn voor de verzender...

Ik vind het vaag dat ik mijn e-mail adres aan zou moeten passen terwijl ik dat al jaren gebruik voor simyo.

Is er iemand die ook zo’n sms-je heeft ontvangen?

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@endeha,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt.

Ik zelf heb niet eerder van dit sms'je gehoord eerlijk gezegd. Heb je een screenshot van de sms? Dan kan ik dit even voorleggen bij de juiste afdeling! 

Groetjes,
Amy

3 reacties

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • June 17, 2026

Hoi ​@endeha,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt.

Ik zelf heb niet eerder van dit sms'je gehoord eerlijk gezegd. Heb je een screenshot van de sms? Dan kan ik dit even voorleggen bij de juiste afdeling! 

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • June 17, 2026

Hoi Amy,

Hierbij. Ik heb de berichtjes over mijn simjaardag er ook bij gezet zodat jullie kunnen zien dat het berichtje echt bij jullie vandaan komt.

JanD
  • June 17, 2026

Beste ​@endeha komen de factuuraankondigingen wèl op je juiste emailadres ?

Zo ja, dan lijkt de SMS nep, want dan weet Simyo je goede adres.

Alleen als Simyo je een mail stuurt en die komt onbestelbaar retour zou je een reactie van Simyo kunnen verwachten, maar of ze dat via SMS doen weet ik niet.