.

Beantwoord

Sms ontvangen

  • 14 October 2012
  • 3 reacties
  • 297 Bekeken

Hallo,

Sinds gistermiddag ontvang ik geen smsen meer terwijl ik zeker weet dan men mij gesmst heeft. Een paar zijn er wel overgekomen maar de meeste niet. Wie weet hoe dat kan?
icon

Beste antwoord door Alex 15 October 2012, 16:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi smeone,

Het is lastig om nu al aan te geven wat hiervan de oorzaak is. Heb je hier last van als je je op een bepaalde locatie bevind? Zo ja, welke postcode is dit? Ook ben ik benieuwd wat de personen voor melding krijgen op het moment dat zij je een sms versturen.

Indien mogelijk wil ik je ook vraag om een ander toestel te proberen om na te gaan of het wellicht met het toestel te maken heeft.

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Bedankt voor je reactie.

Ik ben meestal in het postcodegebied 7609 EP.
De personen die mij een sms sturen krijgen geen enkele melding.
Het gekke is dat sommige smsen wel door komen en sommige niet.
Vanmiddag kreeg ik ineens een "sms-bom" binnen van 29 smsen. Dit waren volgens mij alle smsen die niet door waren gekomen. Het is niet de eerste keer dat dit is gebeurd...

Ook heb ik mijn sim kaart in een ander toestel geprobeerd maar ook hierop kreeg ik geen smsjes binnen.

Het lijkt erop dat de smsen nu wel weer binnen komen maar ik vrees dat dit niet de laatste keer is geweest...

Groet,
Simeone
Reputatie 5
Badge +10
Hoi simeone,

Op deze postcode zijn geen issues of problemen met een zendmast gemeld. Het zou daarom naar behoren moeten werken. Hoe lang heb je het andere toestel ongeveer geprobeerd. Het is wel belangrijk dat er een uitgebreide test wordt gedaan. Netwerktechnisch staat alles goed namelijk.

Groetjes,

Alex

Reageer