Skip to main content
Hoe is het mogelijk dat iemand uit Canada mij wel kan bellen maar dat ik zijn sms'jes niet kan ontvangen. Zijn sms'jes worden wel ontvangen door andere familieleden. Mijn sms'jes komen wel aan
Zit de inbox vol, even leeg maken.



Groet,

Friesian
Hoi djw voor je reactie helaas is mijn inbox is niet vol. Inmiddels hebben we bij mijn man geprobeerd (ook simyoklant ) ook hij ontvangt geen SMS van onze neef uit Canada. Onze instellingen zijn goed.;-)
Hoi djw voor je reactie helaas is mijn inbox is niet vol. Inmiddels hebben we bij mijn man geprobeerd (ook simyoklant ) ook hij ontvangt geen SMS van onze neef uit Canada. Onze instellingen zijn goed.;-)





Hoi HMGTH.

Misschien te overvloede, je hebt er vast al wel naar gekeken, ik denk maar even mee ..... Is het nummer van de sms centrale wel correct ingevoerd?  +31653131313??
@ Renoster



Wanneer de smsjes door de TS wel aankomen,  dan staat bij hem de berichtencentrale goed ingesteld lijkt me.

Zeker als de instellingen goed staan.



@ TS (topicstarter)

Probeer eens wat je te zien krijgt wanneer je vraagt bij bericht-instellingen om een ontvangstbevestiging.



Groetjes,

Friesian
Hoi HMGTH,



Welkom op het forum 🙂

Dat is een lastige situatie die je omschrijft. Heb je al eens geprobeerd om jouw simkaart in een ander toestel te stoppen? Dan kun je testen of het berichtje daar wel aankomt. Die informatie ontvangen we graag.

Wat de verzender inderdaad ook kan doen, is om een ontvangstbevestiging vragen. Met de info uit zijn/ haar ontvangstbevestiging kunnen we ook weer verder.

Zou je die informatie voor me kunnen verzamelen?



Renoster en Friesian, bedankt voor het meedenken 🙂



Groetjes,

Charlene

Reageer