Skip to main content
Goedemorgen,

 Ik zag op mijn verbruik dat ik een SMS naar mijn eigen heb verstuurd, kunnen jullie mij uitleggen hoe dat kan?

Ook is er een SMS gestuurd naar 3849, ik heb de betaalde SMS diensten geblokkeerd via smsdiensten(payinfo.nl) zoals jullie vermelden. Zijn aan deze dienst ook kosten verbonden, dit kon ik namelijk niet vinden op de site.



Met vriendelijke groet,



Anluniha
Goedemorgen,

 Ik zag op mijn verbruik dat ik een SMS naar mijn eigen heb verstuurd, kunnen jullie mij uitleggen hoe dat kan?

Ook is er een SMS gestuurd naar 3849, ik heb de betaalde SMS diensten geblokkeerd via smsdiensten(payinfo.nl) zoals jullie vermelden. Zijn aan deze dienst ook kosten verbonden, dit kon ik namelijk niet vinden op de site.



Met vriendelijke groet,



Anluniha




Hoi Anluniha,



Ik zie inderdaad dat je op 1-8-2013 een sms hebt verstuurd naar 3849. Maar omdat je die dienst hebt geblokkeerd via smsdienstenfilter, en omdat er daarnaast een blokkade voor sms-betaaldiensten op je aansluiting zit, zul je daar geen berichtjes van terug kunnen ontvangen en dus geen kosten kunnen maken.

Het smsje naar jezelf is op 9-8 om 16:43 verstuurd. Misschien kun je met je toestel nagaan wat je toen hebt gedaan?

Wanneer de simkaart verbinding maakt met het netwerk om een bericht te sturen, dan krijgt deze die opdracht van je toestel. Wij kunnen hier helaas niet nagaan wat voor bericht het was.



Groetjes,

Charlene

Reageer