.

Beantwoord

SMS naar een goed doel, kan dit?

  • 3 July 2015
  • 3 reacties
  • 1707 Bekeken

Als ik een SMS stuur naar een goed doel om geld te doneren gaat dit fan van mijn bel/SMS tegoed af? Of kost dit extra bovenop mijn bunde? Albast bedanktl
icon

Beste antwoord door Naomi 6 July 2015, 13:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Die nummers van de goede doelen vallen helaas onder de SMS diensten die Simyo niet ondersteund bij Sim Only. Dit omdat er bij deze nummers vaak een abonnement aan zit met hoge kosten tot gevolg + een hoop drama.

Bij prepaid kan het wel omdat als je beltegoed op is, is het op.
Jammer ik hou namelijk altijd wel wat bel minuten over die ik nu gewoon kwijt ben. Dacht zou zo een mooie oplossing zijn. Win/win situatie. Deze goede doelen zijn wel eenmalig en geen abonnement. In ieder geval bedankt voor je antwoord
Reputatie 4
Badge +10
Hoi P-tra, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum 'sms & mms'. Zo blijft het forum overzichtelijk voor iedereen :)

Wat goed dat je geld wilt doneren naar een goed doel. Als je een sms stuurt naar een goed doel, dan kost dat bijvoorbeeld € 1. Het sturen van een sms naar zo’n nummer gaat van je belbundel af. De € 1,- die je dan zou doneren betaal je extra en valt niet binnen je belbundel.

Zoals Raytje al verteld, is het gebruiken van sms diensten niet mogelijk bij ons. Ook een sms sturen naar een goed doel valt hieronder. Het is goed mogelijk dat je op een andere manier geld kan doneren. Je kunt het beste even navraag doen bij de organisatie over de mogelijkheden :)

Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we het graag.

@Raytje; dankjewel voor je hulp 😃

Reageer