.

Beantwoord

SMS naar buitenlands Tel Nr

  • 4 July 2013
  • 6 reacties
  • 907 Bekeken

Voordien moesten de telefoonnummers in het adresboek voorzien zijn van de internationale toegangscode 0031, dat werkt nu niet meer, ook niet voor bijv. Duitsland, 0049, waar ik vaak naartoe moet SMS-en, wat is er verkeerd bij mij ?
icon

Beste antwoord door Charlene 6 July 2013, 11:39

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Geen idee, maar wat gebeurt er als je +49 gebruikt?
Reputatie 3
Badge +9
Dit probleem loopt al vanaf de nieuwe site. Er is nog niets aan gedaan.
Badge +8
Voordien moesten de telefoonnummers in het adresboek voorzien zijn van de internationale toegangscode 0031, dat werkt nu niet meer, ook niet voor bijv. Duitsland, 0049, waar ik vaak naartoe moet SMS-en, wat is er verkeerd bij mij ?

Hoi lhgs1622,

Je bedoelt bij sms'en vanaf de website? Naar het buitenland sms'en vanaf de website, daar hebben we al een tijdje moeilijkheden mee. We zijn hier wel mee beizg, maar een oplossing is nog niet gevonden. Vanaf je toestel is dit wel gewoon mogelijk.
Sorry voor het ongemak.

Groetjes,
Charlene
Reputatie 5
Badge +10
update 22/7/13

Sms berichten versturen naar buitenlandse nummers werkt weer. Let op! Het gebruik van het “+” teken is niet mogelijk. Dus voer altijd 00 in in plaats van +.

Groetjes,

Alex
Hoi, ik heb al meerdere malen geprobeerd om vanaf mijn computer een sms naar het buitenland te versturen. Vandaag ook nog, maar ik krijg nog steeds de melding dat het geen juist nummer is.
Ik werk met Ubuntu 12.04 en Firefox.
Badge +6
Hoi, ik heb al meerdere malen geprobeerd om vanaf mijn computer een sms naar het buitenland te versturen. Vandaag ook nog, maar ik krijg nog steeds de melding dat het geen juist nummer is.
Ik werk met Ubuntu 12.04 en Firefox.


Hoi Loes2,

Dat is vervelend dat je geen sms kunt versturen naar het buitenland. Kun je mij voorzien van printscreen van de melding.
De printscreen kan je mailen naar [email]webcare@simyo.nl[/email]. Wanneer wij de printscreen hebben ontvangen kunnen wij dit doorsturen naar de juiste afdeling.

update/edit Het versturen van een sms naar het buitenland werkt helaas niet op dit moment. Waar we het probleem eerder dachten te hebben verholpen, blijkt het toch technisch niet te werken. Er wordt gewerkt naar een oplossing. Excuses voor het ongemak.

Reageer