Skip to main content
Ik zie op mijn telefoonrekening 2 smsjes vanuit het buitenland naar 0653131313.  Nou op de vermelde tijdstip zat ik in de vliegtuig ergens op de atlantische ocean dus dat ik deze onmogelijk heb kunnen versturen ?! 
Ik zie op mijn telefoonrekening 2 smsjes vanuit het buitenland naar 0653131313.  Nou op de vermelde tijdstip zat ik in de vliegtuig ergens op de atlantische ocean dus dat ik deze onmogelijk heb kunnen versturen ?! 



Hoi ribaunchill,



Ik zie inderdaad twee smsjes verzonden vanuit het buitenland op 21-12. Één om 19.59 en één om 20.30 uur.

Op die tijdstippen heeft je toestel een bericht proberen te versturen. Je zegt dat je op dat moment in het vliegtuig zat. Het is niet onmogelijk om dan te sms'en, hoor. Het mag alleen niet 😉

Ze zijn geregistreerd in de Verenigde Staten. Misschien kun je nog nagaan met de berichtengeschiedenis van je toestel welke berichtjes het zijn geweest. Maar het kan ook iets procesmatig in je toestel geweest zijn.

Je simkaart kan zelf geen opdracht geven voor het versturen van een bericht. Dat komt altijd vanuit het toestel. De kosten zijn dus terecht en we kunnen je daar helaas niet in tegemoet komen.



Groetjes,

Charlene
Hoi Charlene, Ik weet het al wat het probleem is.. De tijdstip is USA tijdstip, dan zou het wel kloppen. Ik heb me idd vergist. Bedankt voor het antwoord iig ..
Hoi ribaunchill,



Dankjewel voor de terugkoppeling!



Ook namens Charlene 😃

Reageer