.

Beantwoord

SMS komt niet aan.

  • 27 June 2013
  • 3 reacties
  • 918 Bekeken

Ik heb zoiets raars. Ik heb een Sim-only abonnement van Simyo, mijn telefoon is een samsung wave, drie jaar oud. Alles doet het prima, heb een geweldig bereik. Maar nu komt het, ik kan iedereeen SMS-en behalve een nummer, waarbij de SMSjes niet aankomen, wat ik ook probeer. De SMsjes van dat nummer komen wel bij mij aan. Het betreffende nummer is een simyo prepaidnummer.
icon

Beste antwoord door Charlene 28 June 2013, 11:01

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Ik heb zoiets raars. Ik heb een Sim-only abonnement van Simyo, mijn telefoon is een samsung wave, drie jaar oud. Alles doet het prima, heb een geweldig bereik. Maar nu komt het, ik kan iedereeen SMS-en behalve een nummer, waarbij de SMSjes niet aankomen, wat ik ook probeer. De SMsjes van dat nummer komen wel bij mij aan. Het betreffende nummer is een simyo prepaidnummer.

Hoi rietje,

Welkom op het forum:)

Het klinkt alsof die persoon een blokkade op zijn/haar toestel heeft voor jouw nummer. Dat kan ook onbedoeld zijn, hoor. Kun je er wel naar bellen? Weet je wat voor toestel die persoon heeft?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Charlene
Hoi,

Ik heb exact het zelfde.. ik kan de persoon wel bellen en zij heeft mij niet geblokeerd. verder kon ik haar eerder wel gewoon smsen, ook met mijn simyo abbonoment

het is heel vervelend dus ik hoor graag wat de oorzaak hiervan is,

Jorrit
Badge +8
Hoi Durk,

Sorry voor het late antwoord, dat is inderdaad vervelend. Bedankt dat je al antwoord hebt gegeven op een paar vragen die ik aan Rietje stelde. Waarschijnlijk ben je dat zelf ook al nagegaan, maar is er iets dat veranderd is bij jou of bij haar voordat je smsjes ineens niet meer aankwamen? Toestel, provider, dat soort dingen? Kun je andere nummers wel gewoon sms'en?
Ik hoor van jou ook graag om wat voor toestellen het gaat. Ook de provider van degene die je probeert te sms'en kan handig zijn.

Zou je in een volgend smsje *0# kunnen typen voor de tekst van de sms? Dan krijg je een afleverrapport. Ik hoor graag van je wat daar in staat. Dan kunnen we daar weer mee verder.

Ik hoor het van je,
Groetjes,
Charlene

Reageer