Skip to main content

.

Ik heb mijn vader een smsje gestuurd en elke 10 minuten ontvangt hij ditzelfde smsje.
Hallo Marcel, 



Is het zo dat uw vader een iPhone gebruikt? Het kan namelijk zijn dat hij het bericht niet daadwerkelijk geopend heeft op de iPhone, waardoor de iPhone telkens een nieuwe melding blijft geven dat er een nieuw bericht is. 



Is dit niet zo, dan raadt ik u aan af te wachten totdat u antwoord ontvangt van een Simyo medewerker.



Groetjes, Mike.
Hoi Marcel Zandbelt,



Welkom op het forum :)

Ik denk dat de boodschap dan wel over is gekomen bij je vader, of niet? ;)

Ik heb even op je factuur gekeken en ik zie geen smsje dat meerdere malen verzonden is, dus dat is al goed. Wat er dan aan de hand kan zijn, is dat het toestel van je vader het seintje dat het bericht is ontvangen, niet heeft doorgegeven aan het netwerk. Dan wordt het smsje steeds opnieuw afgeleverd. Wat dat kan verhelpen is de simkaart even in een ander toestel doen, daar het smsje ontvangen, en dan de simkaart weer terugplaatsen in het eigen toestel.

Zouden jullie dat kunnen proberen? Of is het inmiddels al opgehouden?



Ik hoor het graag van je,



Groetjes,

Charlene

Reageer