.

Beantwoord

SMS-jes van een betaalde dienst

  • 7 April 2013
  • 3 reacties
  • 1130 Bekeken

Hallo, Ik probeer van de betaalde berichten van 24Mobee (shortcode 5040) af te komen.
Volgens het welkomstbericht dat mijn dochter (11 jaar oud) op 12 maart jl. van deze club kreeg, kan ze afzeggen door MT STOP te sturen naar 5040. Dit hebben we verschillende keren geprobeerd, maar ik krijg vervolgens te zien dat het versturen mislukt....
Voor de zekerheid heb ik het saldo gecontroleerd en bijgestort. Er staat momenteel meer dan Ā€ 10,- op.

Verder viel me op dat er op jullie site staat:
Ā  Ā  Ā 'Kan ik gebruik maken van betaalde SMS-diensten?
Ā  Ā  Ā Bij Simyo kun je geen gebruik maken van betaalde SMS-diensten.
Ā  Ā  Ā Wil je dit toch activeren, neem dan contact op met de Simyo Klantenservice.
Ā  Ā  Ā Na een iDEAL opwaardering van minimaal Ā€ 30,- kan de optie door Simyo alsnog worden geactiveerd.'Ā 

We hebben echter nog nooit contact gehad met de Klantenservice van Simyo en hebben in de afgelopen maanden ook nog nooit met iDeal het saldo met Ā€ 30,- opgeladen.
Samenvattend:
- Mijn dochter heeft zonder toestemming van mij blijkbaar een betaalde SMS dienst aangevraagd en daar wil ik z.s.m. vanaf.
- Afmelden lukt niet op de aangegeven methode.
- Jullie vermelden op de site dat je deze diensten niet zonder een expliciete aanvraag en behoorlijke iDeal-betaling kan krijgen en toch zitten we er aan vast.

Graag jullie advies om dit z.s.m. op te lossen.

Groeten,

Arthur (via het account van m'n dochter)
icon

Beste antwoord door Manisha 9 April 2013, 16:43

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Kijk hier eens: http://www.simyo.nl/smsdiensten
Kijk hier eens: http://www.simyo.nl/smsdiensten
Hoi Martijn,
Dank je. Die had ik nog niet gevonden. Jammer dat die regeling pas per 1 april is ingegaan.
Denk dat ik het mogen met de Simyo Klantenservice moet gaan regelen. Inmiddels is het nummer helemaal geblokkeerd...
Reputatie 2
Badge +4
Hoi MarloesH,

Welkom op het Simyo forum!
Uit het verbruiksoverzicht kunnen we opmaken dat er vanuit het toestel zelf sms-jes zijn verzonden naar de betaalde sms-dienst 5040. Hiermee is het toestel aangemeld voor het ontvangen van betaalde sms-diensten. Je kan het verbruiksoverzicht zelf ook bekijken via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl.
Op 8 april heb je contact gehad met de Klantenservice. Naar aanleiding hiervan is er een blokkade voor sms-diensten geplaatst op de simkaart. Dit betekent dat je op de Simyo simkaart geen sms-jes meer zult kunnen ontvangen afkomstig van een betaalde sms-dienst.

Groetjes,

Manisha

Reageer